هلال احمر گلستان آماده یاری رساندن به مجروحان غزه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: این آمادگی را داریم تیم های امدادی هلال احمر را برای ارائه خدمات درمانی به مجروحان به غزه اعزام کنیم.

قاسم غریب آبادی در پیش از خطبه نماز جمعه امروز گرگان گفت: سال‌ها است ملت مظلوم فلسطین تحت ظلم و جنایت اسرائیل قرار دارند و با ایستادگی و مقاومت دشمن را شکت می‌دهند.

او افزود: ملت مظلوم فلسطین ملتی نیست که بخواهد جنگ را آغاز کند، همان گونه که در دوران دفاع مقدس هشت سال جنگ بر ملت ایران تحمیل شد اکنون همین اتفاق هم برای ملت غزه در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: حمله به کادر درمان و بیمارستان در تمام منشور‌های جنگی ممنوع است، اما رژیم صهیونیستی بدون رعایت منشور به بیمارستان‌ها حمله می‌کند زنان و کودکان را مورد هدف قرار می‌دهد.

او با بیان اینکه برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین هر کاری که از دستمان برآید انجام خواهیم داد، افزود: این آمادگی را داریم تیم‌های امدادی هلال احمر را برای ارائه خدمات درمانی به مجروحان به غزه اعزام کنیم.

غریب آبادی گفت: ما مسلمان‌ها دست به دست یکدیگر می‌دهیم و با ایستادگی خود دشمن را شکست می‌دهیم.

گفتنی است روز جمعه امدادگران و داوطلبان هلال احمر گلستان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن اقدامات ضد انسانی اسرائیل در مصلی وحدت گرگان تجمع کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.