امام جمعه یزد مطرح کرد؛

مقاومت؛ تنها راه نصرت بر ستمگران اسرائیلی

امام جمعه یزد گفت: جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی در عملیات اخیر خود نشان دادند که تنها راه نصرت بر ستمگران، فقط مقاومت است.

آیت‌الله محمدرضا ناصری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد گفت: مردم ستمدیده غزه و فلسطین تا پیروزی نهایی بر غاصبان صهیونیستی و دشمنان امت اسلام به مقاومت خود ادامه دهندو تنها راه، پیروزی بر آمریکا که عامل اصلی فتنه در قدس شریف است با مقاومت جانانه حاصل می‌شود. 
 
او با محکوم کردن کشتار مردم مظلوم غزه توسط آمریکا و اسرائیل غاصب ادامه داد: این وعده الهی است که هر فردی و گروهی بر اصول و ارزش‌های الهی ثابت قدم و استوار بماند پیروز می‌شود.
 
امام جمعه یزد بیان کرد: البته جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی در عملیات اخیر خود نشان دادند که تنها راه نصرت بر ستمگران مقاومت است.
 
آیت الله ناصری همچنین از برخی مجامع بین‌المللی و برخی کشور‌های اسلامی که در قبال مردم فلسطین و غزه بی‌تفاوت هستند انتقاد کرد و وحدت و هوشیاری مسلمین علیه استکبار را خواستار شد.
 
او از دولت و وزارت امورخانه کشورمان که برای کمک به مردم غزه و فلسطین سفر‌های منطقه‌ای خوبی را در روز‌های اخیر داشته اند، نیز قدردانی کرد. 
 
امام جمعه یزد به توطئه دشمنان در فضای مجازی با رواج شایعات و دروغ پردازی علیه نظام اشاره کرد و هوشیاری مردم، مسئولان و جوانان را خوستار شد.
 
آیت الله ناصری به نقش مراکز آموزش عالی، مدارس، خانواده‌ها و عموم مسئولان فرهنگی در تقویت بنیان خانه و خانواده تاکید کرد و گفت: استکبار در برنامه‌ای دقیق به دنبال تضعیف این کانون بنیادین و مهم است.
 
او به هفته تربیت بدنی نیز اشاره کرد و توجه به اهمیت ورزش و ضرورت تقویت آن در استان با همکاری مردم و مسئولان را خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار