سخنگوی ستاد انتخابات کشور خبر داد؛

ثبت نام ۱۳۳۳ نفر تا ساعت ۱۴ امروز برای انتخابات مجلس

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا همین لحظه ۱۳۳۳ نفر ثبت نام خود را برای حضور در انتخابات مجلس قطعی کرده‌اند.

محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور ظهر امروز (جمعه ) در آغاز روز دوم مرحله ثبت نام نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس تعداد متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت نام کد پیگیری دریافت کرده‌اند تا همین لحظه ۱۳۳۳ نفر ثبت نام خود را برای حضور در انتخابات  قطعی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در مورد حساب غیرتجاری به بانک مرکزی ابلاغ کردیم و همکاری بانک‌ها حتما خواهد بود و شماره حسابی که داده می‌شود تنها برای مراحل ثبت نام انتخابات است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: داوطلبان حتماً از بارگذاری سابقه فعالیت ۵ساله خود اطمینان حاصل کنند، زیرا عدم بارگذاری به معنای انصراف از ثبت نام است.

داوطلبان نمانیدگی مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر از ساعت ۸ تا ۱۸ به مدت یک هفته تا روز سوم آبان فرصت دارند تا از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir به‌ صورت برخط نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

لازم به ذکر است که آن دسته از داوطلبانی که در مرحله پیش ثبت نام، نام نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کردند، مجاز به ثبت نام نهایی هستند. دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار