پیاده روی خانوادگی در ارومیه

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، با حضور پرشور خانواده‌ها در ارومیه برگزار شد.

همایش پیاده روی در ارومیه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور هزاران نفر از مردم ورزش دوست ارومیه از ساعت هفت صبح روز جمعه از پارک ساحلی الغدیر ارومیه آغاز شد و تا خیابان دفاع مقدس و فرهنگ‌سرای قرآن و عترت شهرداری ارومیه و حاضران با شور و نشاط، مسیر پیاده روی را طی کردند.

حضور پرشور نوجوانان و بانوان در این همایش پیاده روی خانوادگی بسیار نمود داشت و شهروندان، در صبح جمعه خنک پاییزی شهر ارومیه مسیر بیش از ۲ کیلومتری را با نشاط خاصی طی کردند.

شهردار ارومیه در آیین پایانی این همایش پیاده روی خانوادگی که در مقابل فرهنگ‌سرای قرآن و عترت ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی از برنامه‌های مهم مدیریت شهری است، گفت: همچنین توسعه ورزش‌های محله محور را در دستور کار داریم.

حسین مهدی زاده افزود: در این راستا زیرساخت‌های مناسب در پارک محلات ایجاد شده که این روند همچنان استمرار دارد.

وی اضافه کرد: سال گذشته، سه پارک در محلات کم برخوردار ارومیه به بهره برداری رسیده و امسال نیز سه پارک دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار ارومیه ادامه داد: در راستای حمایت از ورزش والیبال، جام پرچم با حضور ۳۲ تیم از محلات در ارومیه برگزار شد که ۲ نفر به تیم ملی نوجوانان والیبال دعوت شدند.

مهدی زاده گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در این راستا صورت گرفته، ایجاد پیاده راه‌ها در مناطق مختلف برای پیاده روی و همچنین گسترش فضای سبز شهری است که در این خصوص نیز اقدامات ادامه دارد و سعی می‌کنیم تا زمینه ورزش همگانی را بیش از پیش در ارومیه فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعیده پورحسن
۱۷:۲۴ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
نتایج قرعه کشی جوایز همایش پادوی