شرکت ۱۵۰۰ بانوی خانه‌دار همدانی در همایش بزرگ ورزش صبحگاهی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از شرکت یک‌هزار و ۵۰۰ بانوی خانه‌دار همدانی در همایش بزرگ ورزش صبحگاهی خبر داد.

صبح امروز همایش بزرگ ورزش صبحگاهی بانوان خانه‌دار به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی به همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و مشارکت شورای اجتماعی محلات شهر همدان برگزار شد.

این مراسم با حضور محمود مسگریان؛ رئیس شورای اسلامی شهر همدان، حجت‌الاسلام ناصر صفری‌افلاک؛ نایب رئیس شورای شهر همدان، سعید شهابی‌نیا؛ دیگر عضو شورای اسلامی شهر همدان، فاطمه ستاری؛ مدیرکل امور بانوان استانداری، نرگس نورالله‌زاده؛ مسئول امور بانوان شهرداری، هادی بلوری؛ معاون ورزش محمود رجبی؛ معاون فرهنگی و دیگر مدیران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان هدف از برگزاری این برنامه را توسعه ورزش شهروندی و همگانی دانست و گفت: این مراسم با حضور بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از بانوان از محله‌های شهرک مدنی، کوی خضر، شاهد، فرخ‌سرشت، کوی کوثر، کوی جنت، منوچهری، کوی زینبیه، کوی مزداگینه، جولان، دره مرادبیگ در استادیوم شهید خادم معاونت ورزش شهرداری برگزار شد.

هادی بلاغی با اشاره به اهمیت ورزش شهروندی گفت: وجود فضا‌های ورزشی در همه جای دنیا حق شهروندی محسوب می‌شود، در این راستا، امکاناتی مهیا شده تا شهروندان با کمترین هزینه و امکانات، سلامت جسمی و روانی خود را حفظ کنند.

او با تاکید به اینکه انجام فعالیت‌های ورزشی، تاثیر مهمی بر سلامت جسمی و روانی افراد و به تبع آن جامعه دارد گفت: فعالیت بدنی و سلامت شهروندان، ابزار و مبانی توسعه است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با تاکید بر توسعه ورزش بانوان در شهر گفت زنان جامعه ما برای موفقیت در کار‌های اجتماعی و از همه مهمتر ایجاد محیط گرم در کانون خانواده، باید اول به فکر سلامتی خود باشند.

در پایان مراسم از مربیان ورزش صبحگاهی شهرداری در محله‌های مختلف شهر تجلیل شد و همچنین به قید قرعه جوایزی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.