۵۶۰ هزار نفر در همدان مشمول دریافت کالابرگ الکترونیک

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: ۵۶۰ هزار نفر در همدان مشمول دریافت کالابرگ الکترونیک هستند.

اسدالله ربانی‌مهر هدف از اجرایی طرح کالابرگ الکترونیک را کمک به معیشت مردم، تامین کالا‌های اساسی و توجه بیشتر به دهک‌های پایین جامعه عنوان کرد.

او گفت: دهک‌های یک تا هفت یارانه شامل طرح کالابرگ الکترونیک می‌شوند که در همدان حدود ۵۶۰ هزار نفر مشمول این طرح هستند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان خرید از طریق کالابرگ را اختیاری دانست و با بیان اینکه افراد می‌توانند یارانه را شبیه قبل هزینه کنند و اجباری نیست گفت: یازده قلم کالای اساسی مشمول طرح کالابرگ هستند که شامل مواد لبنی و پروتئینی هستند که از کالا‌های پرمصرف خانوارهاست.

ربانی مهر با بیان اینکه هر خانواده با خرید سبد کالایی ۴۲۰ هزار تومانی ۳۰۰ هزار تومان از یارانه پرداخت می‌کند گفت: در اجرای طرح کالا برگ در روستا‌ها از ظرفیت خوب بخشداری‌ها و دهیاران و فروشگاه‌های تعاون روستایی استفاده شود.

او با بیان اینکه فروشگاه‌های تعاون روستایی به سامانه خرید کالابرگ وصل شوند و در طرح کالابرگ همکاری کنند گفت: اکثر فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای شهر همدان آماده اجرای طرح کالابرگ هفت دهک اعلام شده هستند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: راه‌اندازی مرکز پاسخگویی کالابرگ توسط اداره کار و تعاون با هدف خدمت‌رسانی به مردم و اطلاع‌رسانی از اجرای این طرح یک ضرورت است.

برچسب ها: کالا برگ ، کمک معیشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.