پیکان ۱-۳ پرسپولیس/ صدرنشینی سرخپوشان با هت‌تریک زاهدی

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با هت‌تریک شهاب زاهدی پیکان را شکست دهد و به صدر جدول بازگردد.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۵۰ امروز پنجشنبه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میهمان پیکان بود که این مسابقه در نهایت با برتری ۳ بر یک پرسپولیس خاتمه یافت تا شاگردان گل‌محمدی به صدر جدول بازگردند.

 سرخ‌ها که با کسر یک امتیاز انضباطی صدر را از دست داده‌اند در پی کسب سه امتیاز این بازی هستند. پرسپولیس در شرایطی به مصاف پیکان می‌رود که این تیم پنج ستاره‌اش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و کنعانی و ترابی نیز از روی نیمکت کار را آغاز می‌کنند.

قضاوت این مسابقه به عهده احمد محمدی بود و بهزاد پناهی، محمدصالح عرب آبادی و ایمان کیهیش او را در قضاوت در این مسابقه همراهی می‌کردند. همچنین علیرضا کهوری هم ناظر این مسابقه بود.

ورزشگاه سردار آزادگان مملو از هوادار تیم فوتبال پرسپولیس بود و بیش از ۵۰۰ هوادار زن هم این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

ترکیب پیکان:
محمد ناصری، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیرحسین صدقی، علی‌اکبر رنجبر، امیر طاهر، منصور باقری، مجتبی حق‌دوست، سامان نریمان‌جهان، محمدجواد آزاده و مهرداد بایرامی

ترکیب پیکان

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، میلاد سورگی، سعید صادقی، محمد عمری و شهاب زاهدی

ترکیب پرسپولیس

شرح بازی:

دقیقه ۱۲: سیو فوق العاده محمد ناصری مانع گلزنی پرسپولیس شد. سانتر از روی نقطه کرنر توسط سروش و ضربه بازیکن سرخ‌ها منجر به یک کرنر دیگر برای این تیم شد.

دقیقه ۱۴: پرسپولیس یک - پیکان صفر/ سانتر فوق العاده و دقیق سروش رفیعی از روی نقطه کرنر درست به میانه محوطه جریمه رفت و شهاب زاهدی بلند قامت با یک پرش بلند بالاتر از همه توپ را با ضربه سر به گوشه دروازه پیکان فرستاد.

دقیقه ۱۵: شوت محکم و غیر منتظره محمد عمری از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به تیرک به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: فشار بازیکنان پیکان باعث شد موقعیت خطرناکی ایجاد کرد و توپ پس از برخورد به تیرک افقی به کرنر رفت.

دقیقه ۱۸: کرنر پیکان یک موقعیت حساس دیگر را خلق کرد و کرنر سامان نریمان جهان با ضربه سینه صدقی همراه شد و توپ بار دیگر به تیرک دروازه بیرانوند برخورد کرد.

دقیقه ۲۲: فرصت خطرناک برای سامان نریمان جهان که در محوطه جریمه ضربه او با برخورد به مدافعین پرسپولیس راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۶: در شرایطی که بیرانوند هم در مقابل چیپ مهرداد بایرامی تسلیم شده بود، فرشاد فرجی توپ را از روی خط در آورد و به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۹: حرکت پا به توپ عالی شهاب زاهدی با پاس کات بک او همراه شد و ضربه سعید صادقی با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۴۶: پرسپولیس یک - پیکان یک/ در اولین موقعیت بازی در نیمه دوم حامد پاکدل یک فرار سریع را انجام داد و با سر توپ را جلو برد و در ادامه با دریبل فرجی و ضربه پای راست تمام کننده دروازه بیرانوند را فرو ریخت.

دقیقه ۴۳: ضربه زمینی محمد عمری در دستان محمد ناصری آرام گرفت.

داور برای نیمه نخست یک دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. این دیدا در در ۴۵ دقیقه ابتدایی با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی خاتمه یافت.

دقیقه ۶۲: فرصت خوب برای پرسپولیس روی پرتاب بلند نعمتی که ضربه زاهدی به تور بیرونی دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۶۸: حمله خطرناک پرسپولیس با سانتر از جناح راست ابتدا با ضربه زاهدی همراه شد و در ریباند ضربه سورگی هم با برخورد به مدافعان بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: پیکان یک - پرسپولیس دو/ پاس بلند سروش رفیعی با کنترل سینه عالی شهاب زاهدی و حرکت پا به توپ او همراه شد و یک بغل پای چشم نواز و دقیق کافی بود که شهاب و پرسپولیس دو گله شوند.

دقیقه ۷۷: حرکت و نفوذ سروش از سمت چپ محوطه با خطای سامان نریمان جهان روی سروش رفیعی همراه شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۷۹: پیکان یک - پرسپولیس سه/ شهاب زاهدی پشت ضربه پنالتی کسب شده توسط سروش ایستاد و با ضربه پای چپ دقیق توپ را به گوشه دروازه پیکان فرستاد تا هت‌تریک کند.

دقیقه ۸۶: فرصت عالی برای پیکان روی اشتباه فرشاد فرجی که سیو علیرضا بیرانوند از حامد پاکدل اجازه باز شدن دروازه را نداد.

نبیل باهویی هم در دقیقه ۸۸ فرصت بازی پیدا کرد و جای زاهدی که هت تریک کرده بود وارد زمین شد.

این جدال در نهایت با برتری سه بر یک سرخپوشان خاتمه یافت.

پرسپولیس با سه امتیاز این دیدار و کسب پنجمین برد فصل ۱۵ امتیازی شد و البته با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال صدرنشین است. پیکان هم با یک برد، سه باخت و سه تساوی با ۶ امتیاز نهم است.

حاشیه‌های بازی:

اگرچه بیرانوند دو روز پیش مقابل قطر به میدان رفته بود، اما مقابل پیکان هم در رقابت‌های باشگاهی فیکس شده است.

زوج دفاعی گولسیانی-فرجی برای نخستین بار در این فصل تشکیل شده است.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

میلاد سورگی، بازیکن آکادمی سرخ‌ها سورپرایز یحیی در ترکیب اصلی بود.

پرسپولیس در شهر قزوین از حمایت بسیار خوب هوادارانش برخوردار است.

پرسپولیس در این مسابقه پنج بازیکن ملی پوش خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد اما مهدی ترابی به این بازی رسیده و روی نیمکت قرار دارد.

حسین کنعانی برای نخستین بار در این بازی نیمکت نشین شده است و پس از دو بازی ملی استراحت می‌کند.

در دقیقه ۲۴ تماشاگران یادی از هادی نوروزی، کاپیتان فقیدشان کردند.

بازیکنان پرسپولیس ابتدای بازی تیشرتی با عکس مرتضی و یاسین دو بازیکن‌شان که رباط صلیبی‌ پاره کرده‌اند به میدان رفتتد و به این شکل به رفقای خود دلداری دادند‌.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مدیر نالایق دولتی
۰۵:۳۸ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
آقای درویش مدیر نالایق دولتی پرسپولیس چرا از کیسه حموم حکومتی شکایت نمیکنی کیسه زده سقف قرارداد رو ترکونده جعل قرارداد کرده همه جور فسادی کرده اونوقت میشه توضیح بدید چرا از کیسه شکایت نمیشه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
فقط پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
بیرانوند اصلا خوب نبود
باید بهتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
بازی جالبی بوده. همین گلها رو که نگاه کردم انگار بازی جذابی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
کل دانشگاه‌هاي کشور يك مقدار از حالت كاربردي خارج شده‌اند. بايستي به دروس و تحقيق‌هاي كاربردي توجه بيشتري شود. افراد بايد مهارت‌هاي عملي را ياد بگيرند و دروسي كه طراحي مي‌شود و تحقيقاتي كه انجام مي‌شود، بايستي متناسب با نياز مشتري‌ها و جامعه باشد. در حقيقت چيزهايي كه دانشجوها ياد مي‌گيرند، بايستي مشكلي را از جامعه برطرف كند. مثلاً يك بقال اگر متوجه شود محصولي كه براي فروش آورده يك هفته به فروش نرفته است، ديگر آن را در ويترين مغازه‌اش نمي‌گذارد و به كارخانه پس مي‌دهد.
آخرین اخبار