۲۵ واحد تولیدی قزوین در اولویت پرداخت تسهیلات

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری قزوین گفت: ۲۵ واحد اقتصادی اولویت دار برای پرداخت تسهیلات کلان تولید و اشتغال در سطح استان شناسایی شدند.

احمد بارگاهی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری در جلسه کمیته فنی تبصره ۱۸ گفت: در تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به منظور فعال سازی واحد‌های اقتصادی راکد در استان، اعتباری در نظر گرفته شده است که در قالب نهضت احیاء واحد‌های راکد، به طرح‌های دارای اولویت در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، معدن، گردشگری پرداخت می‌شود.

بارگاهی افزود: نهضت احیاء واحد‌های اقتصادی راکد به ریاست نهاد ریاست جمهوری، در سراسر کشور و به تبع آن در استان قزوین به ریاست استاندار و با مدیریت معاون هماهنگی امور اقتصادی از ابتدای سال ۱۴۰۱ فعال شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری قزوین بیان کرد: طی جلسات فنی و بازدید‌های کارشناسی صورت گرفته توسط تیم تخصصی استان، در مرحله اول تعداد ۲۵ واحد اقتصادی اولویت دار شناسایی و برای دریافت تسهیلات به دبیرخانه کشوری نهضت احیاء معرفی شده‌اند، چند طرح دیگر نیز در مرحله پرداخت تسهیلات قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین، قطب صنعت و کشاورزی کشور است، از اولویت‌های عمده استان در دولت سیزدهم، راه اندازی واحد‌های راکد اقتصادی است که به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار