افزایش ۲۰ هزار مترمربع به فضا‌های ورزشی استان همدان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: با تکمیل ۶ پروژه عمرانی طی روز‌های اخیر، ۲۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی این استان افزوده شده است.

 علی حقیقی گفت: این ۶ پروژه همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی در سطح استان همدان به بهره‌برداری خواهد رسید.

او گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۲۷۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: احداث زمین مصنوعی شهر سرکان از توابع شهرستان تویسرکان از پروژه‌های مهم ورزشی است که پس از چندین سال انتظار و تلاش مسئولان دولتی آماده بهره برداری است.

حقیقی گفت: این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع با بیش از ۱۲۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

او گفت:در کنار این پروژه مهم، سه زمین چمن مصنوعی روستایی نیز با اعتباری بیش از ۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در روستا‌های توئجین همدان و اسلامشهرآق گل ملایر، قهوردعلیا در شهرستان کبودرآهنگ طی روز‌های اخیر افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل وزرش و جوانان همدان گفت: سالن باستانی فامنین نیز در مساحت ۶۲۰ متر مربع و اعتبار ۸۲ میلیارد ریال از اعتبارات ملی در هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره می‌رسد.

حقیقی گفت: برای تکمیل، تجهیز و افتتاح این پروژه‌های ورزشی اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی صرف شده است.

اوبا اشاره به بازسازی و تکمیل زمین چمن اسدآباد گفت: زمین چمن طبیعی استاندارد فوتبال استادیوم آزادی اسدآباد با ۵۳ میلیارد ریال اعتبار بازسازی و مجدد کشت چمن صورت گرفت که در هفته تربیت بدنی و ورزش در اختیار جوانان اسدآبادی قرار خواهد گرفت.

۲۶ مهر تا ۲ آبان به هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.