اعلام پایان بازسازی در دولت قبل ظلم به مردم سرپل‌ذهاب بود

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : دولت یک هزار و ۵۸۶ میلیارد تومان اعتبار را برای تسهیلات بازسازی به واحد‌های تخریبی و تعمیری شهرستان سرپل‌ذهاب اختصاص داد که از این مبلغ تاکنون ۷۷۴ میلیارد تومان پرداخت نشده و معضلی بزرگ در شهرستان است.

بساطی معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : در روز‌های پایانی دولت گذشته در سرپل‌ذهاب پایان بازسازی شهرستان را اعلام کردند که یک ظلم بزرگ به شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب بود.

وی تصریح کرد: واحد‌های مسکونی نیمه‌کاره، وجود ۶۰ درصد محلات و کوچه‌های تخریب شده، عدم بازسازی مساجد تخریبی و تعمیری، عدم بازسازی ادارات، مراکز درمانی و فرهنگی از جمله مشکلاتی است که از زمان وقوع زلزله در سرپل‌ذهاب باقی مانده، ولی باتوجه به اعلام پایان بازسازی در دولت گذشته متاسفانه اعتباری برای تکمیل بازسازی این موارد در شهرستان وجود ندارد.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: استاندار کرمانشاه با دریافت این گزارشات و انجام بازدید‌های موردی از اعلام پایان بازسازی در گذشته با وجود باقی‌ماندن این مشکلات ابراز نگرانی کرده و درصدد پیگیری و تلاش برای جذب اعتبار برای تکمیل بازسازی در سرپل‌ذهاب است که امیدواریم با جذب اعتبارات لازم مشکلات دوران زلزله در شهرستان برطرف شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.