قدم خیر معادن و صنایع برای رفع نقاط حادثه خیز در زرند

فرماندار زرند گفت: معادن و صنایع شهرستان زرند در دو بانده سازی جاده زرند ـ سیریز، سهیم شدند.

در جلسه رفع نقاط حادثه خیز جاده زرند ـ سیریز که با حضور فرماندار شهرستان زرند، نمایندگان صنایع و ادارات متولی برگزار شد، رفع موانع دولتی موجود بر سر دو بانده سازی جاده سیریز ـ زرند در دستور کار قرار گرفت. 

سید رضا حسینی، فرماندار شهرستان زرند ضمن قدردانی از همراهی صنایع و معادن شهرستان زرند برای اقدام ارزشمند در دوبانده سازی جاده زرند ـ سیریز، گفت:  ادارات متولی، ظرف مدت ۲۴ ساعت، کلیه موارد و موانع قانونی برای اجرای این پروژه را به فرمانداری اعلام کنند و مطمئن باشند وقتی کار برای حفظ جان مردم باشد، این موانع برداشته می‌شود.

او افزود: در کنار مشارکت معادن و صنایع مستقر در این محدوده، سهم اصلی این مشارکت متعلق به مجموعه بزرگ صنعتی میتکو می باشد و مدیران این مجموعه بزرگ صنعتی، آماده هر گونه همکاری در اجرای این طرح می‌باشند.

فرماندار زرند تصریح کرد: حجم اصلی رفت و آمد از این محور، مربوط به کارگران و کارمندان معادن و مراکز صنعتی مستقر در این محدوده می باشد و فرمانداری به عنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان در کنار صنایع و معادن در حفظ جان مردم و کارگران مسئول است و باید تمام همت خود را برای انجام این پروژه به کار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار