ورزشکاران البرزی در پویش اهدای خون شرکت می‌کنند

مدیرکل انتقال خون البرز از اجرای پویش اهدای خون ورزشکاران همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: این پویش با هدف افزایش ذخایر خون و ترویج فرهنگ اهدای خون برگزار می‌شود.

محمد میری از اجرای پویش اهدای خون ورزشکاران همزمان با سراسر کشور به‌مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش از امروز به‌مدت یک هفته با هدف افزایش ذخایر خون و ترویج فرهنگ اهدای خون خبر داد.

او با بیان این که جامعه ورزش البرز در همه حال نشان داده که علاقه‌مند به مشارکت در کار خیر و نجات جان انسان‌هاست، افزود: اهدای خون توسط ورزشکاران و چهره‌های شاخص ورزشی سبب الگو گرفتن جوانان از آن ها و ترویج فرهنگ اهدای خون در میان مردم می‌شود.

مدیرکل انتقال خون البرز گفت: با توجه به این که ورزشکاران طیف وسیعی از جامعه را تشکیل می‌دهند، امیدواریم در این هفته شاهد مشارکت بیشتر ورزشکاران، ورزش‌دوستان، هیئت‌های مختلف ورزشی و جوانان در امر خداپسندانه اهدای خون در سراسر استان باشیم.

او افزود: پایگاه‌های اهدای خون سراسر استان آماده خدمت‌رسانی و همکاری با فدراسیون‌های مختلف ورزشی و جامعه ورزشکاران و ورزش‌دوستان برای پیوستن به پویش اهدای خون ورزشکاران، هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.