اعلام آمادگی بهزیستی برای حمایت‌های امدادی از کودکان فلسطینی

سازمان بهزیستی کشور از آمادگی این سازمان برای حمایت امدادی و مددکارانه از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.

سازمان بهزیستی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان‌ها و مراکز درمان اعلام کرد: سازمان بهزیستی کشور به عنوان یک سازمان حمایتی و امدادی و به نمایندگی از صد‌ها هزار نفر از کارکنان، مددکاران، مراقبان، مادریاران خویش، ضمن محکوم نمودن جنایات سبعانه رژیم اشغالگر صهیونیست و برائت از حامیان و همراهان این رژیم منفور و ظالم، اعلام می‌دارد که در قالب فعالیت‌های انسان‌دوستانه و بین‌المللی این آمادگی را دارد که تمامی ظرفیت‌های تخصصی، امدادی، حمایتی و مددکارانه خویش را در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و بخصوص کودکان و نوجوانان و بازماندگان این جنایت عظیم به کار بندد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ 

آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می‌گردند.

آنچه این روز‌ها در فلسطین و غزه در مقابل دیدگان همه جهانیان می‌گذرد، جنایتی هولناک است که وجدان هر انسان آزاده‌ای را بدرد می‌آورد. اشغال سرزمین، تجاوز نظامی، نقض مکرر حقوق بشر و معاهدات بین‌المللی، بمباران مناطق مسکونی و اکنون حمله به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و کشتار جنون‌آمیز صد‌ها زن و کودک فلسطینی بخشی از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی است که در مقابل سکوت و حمایت سازمان‌های بین‌المللی و جامعه غرب بی‌پروا به جنایت و قتل‌عام ادامه می‌دهد. هر تفکر یا مکتبی که به قدر ذره‌ای بویی از انسانیت برده‌باشد، نمی‌تواند در مقابل این جنایات هولناک سکوت پیشه کند. سازمان بهزیستی کشور به عنوان یک سازمان حمایتی و امدادی و به نمایندگی از صد‌ها هزار نفر از کارکنان، مددکاران، مراقبان، مادریاران خویش، ضمن محکوم نمودن جنایات سبعانه رژیم اشغالگر صهیونیست و برائت از حامیان و همراهان این رژیم منفور و ظالم، اعلام می‌دارد که در قالب فعالیت‌های انسان‌دوستانه و بین‌المللی این آمادگی را دارد که تمامی ظرفیت‌های تخصصی، امدادی، حمایتی و مددکارانه خویش را در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و بخصوص کودکان و نوجوانان و بازماندگان این جنایت عظیم به کار بندد.

در پایان ضمن محکومیت مجدد و اعلام انزجار، امید داریم که با عنایت پروردگار متعال و مقاومت جریان حق و کشور‌های اسلامی بزودی طومار این ظلم عظیم درهم پیچیده‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار