اسماعیل هنیه: کشتار بیمارستان المعمدانی مؤید وحشیگری دشمن و شکست آن است

رئیس دفتر سیاسی حماس کشتار بیمارستان المعمدانی را وحشیگری دشمن صهیونیستی دانست و خواستار محکومیت آن در سازمان ملل و نهاد‌های حقوق بشری شد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت نزدیک به ۳۰۰۰ نفر در آن، اعلام کرد کشتار بیمارستان المعمدانی مؤید وحشیگری دشمن و شکستی است که در برابر مقاومت متحمل شد.

به گزارش المیادین، اسماعیل هنیه تأکید کرد: «دشمن در توهم است اگر فکر کند این کشتار‌ها شکست مهیب او را می‌پوشاند یا مردم ما را به تسلیم سوق می‌دهد. من از مردم ما در کرانه باختری، بیت المقدس و داخل کشور می‌خواهم که در همه شهرها، روستا‌ها و اردوگاه‌ها در برابر اشغالگران بیرون بیایند. از مردم امت عربی و اسلامی می‌خواهم که بیرون بیایند (تظاهرات کنند) و این کشتار وحشیانه را محکوم کنند.»

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین افزود: «مقاومت ادامه دارد و تا زمانی که اشغالگر سرزمین و مقدسات ما را ترک نکند، متوقف نخواهد شد. آمریکایی‌هایی که (این اقدام را) پوشش نامحدودی دادند، مسئولیت قتل‌عام المعمدانی را برعهده دارند. این قتل عام نقطه عطفی خواهد بود و طوفانی بر طوفان الاقصی افزوده خواهد شد.»

اسماعیل هنیه گفت: «از مردم آزاده جهان، سازمان ملل و نهاد‌های حقوق بشری می‌خواهم صراحتاً این کشتار جمعی را محکوم کنند.»

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پی بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، امان را ترک و ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد.

حماس خواستار تحرک فوری جامعه بین‌الملل و کشور‌های اسلامی و عربی برای توقف جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و بازخواست و مجازات سران این رژیم به خاطر ارتکاب ۱۱ روز جنایت جنگی علیه مردم غزه شد.

مقاومت فلسطین لحظاتی قبل در پاسخ به نسل‌کشی فلسطینیان در بیمارستان معمدانی در غزه، اراضی اشغالی را آماج حملات گسترده راکتی قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۲:۵۳ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
آقا اسماعیل آن روزی که پدر خوانده تکفیرهای خاورمیانه در انکارا از تو پذیرایی کرده است یادت رفته است اینک حتی امروزه او هم تو را جز آدمیزاد به حساب نمیآورد و قبل از این عملیات تلاش داشت تا دل اسرائیل را بدست آورده و با او صلحو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
آخه با راکت کجا می تونید دفاع کنید
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۸:۰۲ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : ارتشهای جهان اسلام ناب محمدی ص و جبهه های مقاومت اسلامی فلسطین و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص باید هر چه سریعتر آماده یک عملیات گسترده و قاطعانه از زمین آسمان دریا بر علیه اسراییل صهیونیستی یهودیان خبیث جنایتکار اشغالگر نسل کشی بی دفاع کش بیگناه کش مظلوم کش ضد حقوق بشر شوند و دمار از روزگار صهیونیستهای اسراییلی یهودی خبیث بدذات بدجنس نکبت جنایتکار سفاکان شکنجگران بی شرف های حیوانات وحشی درندخوی حرامزاده های حرام لقمه های جهنمی درآورند باید تمامی شهرکها و شهرهایی که در آن صهیونیستهای خبیث در آنجا سکونت دارند به آتش کشیده شود و ریشه کنشان کنید در فلسطین اشغال شده .‌ سکوت هر مسلمان سکوت هر انسان آزاده اندیش در جهان خیانت است به بشریت و قرآن کریم مقدس کلام الله مجید اگر امروز قدرتهای نظامی سر تا سر جهان اسلام را در بازوها و انبارهای تسلیحاتیتان دپو کنید اگر جمیع ارتشهای رزمیتان را در پادگان‌ها نگه دارید و نروید و انتقام سخت شدید قاطعانه از صهیونیستهای سفاک جنایتکار نگیرید فردای قیامت مدیون برادران خواهران فرزندان کودکان شهید شده در غزه و فلسطین اشغالی هستید اگر ماشه جنگ سراسر تمام عیار را بر علیه صهیونیستها و آمریکایی‌ها و انگلیسیها و ارتش ناتو نچکانید باید شرمنده دنیا آخرت خودتان باشید قدرت اقتدار ابرقدرتی به چه کار آید وقتی نتوانید از مظلومترین افراد جهان از مظلومترین مردم فلسطین مومن مسلمان بی گناه بی دفاع دفاع کنید و انتقامشان را بگیرد به چه کار آید این قدرت این همه ارتشهای جهان اسلام این همه تسلیحات عدوات پیشرفته به چه کار آید که نتوانید به داد مظلومانه برادران خواهران مادران پدران فرزندان کودکان نوجوانان جوانان مظلوم غزه فلسطین برسید منتظری شورای امنیت برایتان کاری کند آنان که وتو کردند طرح روسیه و چین را برای آتش بس منتظر سازمان ملل متحد هستید اینها همه ابزارهای ابرقدرتهای جهانی ضد مومنین مسلمین حزب الله ضد امت واحده رسول الله ص هستند امروز باید اتحادیه جهان اسلام تشکیل شود و با یک فرماندهی متمرکز بر علیه صهیونیستها نبرد جانانه همه جانبه کنید و ریشه این سفاکان را در فلسطین و در سر تا سر جهان بکنید . والسلام و صلوات التماس دعا .‌‌‌‌‌‌ نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر . لبیک یا رسول الله ص مددی لبیک یا حیدر کرار علی علیه السلام مددی لبیک یا بقیه الله الاعظم عج مددی . اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی اروپایی غربی در فلسطین اشغالی .
آخرین اخبار