رئیس دادگستری شهرستان زرند:

گردشگری مهمترین ضلع توسعه پایدار زرند است

رئیس دادگستری شهرستان زرند گردشگری را مهمترین صنعت زرند معرفی کرد.

ابوالفضل فرحبخش  گفت: در گردشگری با کمترین هزینه ضمن ایجاد اشتغال می‌توان درآمدی پایدار را برای سرمایه گذاران رقم زد.

او افزود: با در نظر گرفتن خشکسالی‌های متعدد در شهرستان زرند و از سویی دیگر مشکلات زیست محیطی صنایع امروزه گردشگری به عنوان صنعتی پر درآمد و کم آسیب به شمار می‌آید و به همین جهت دستگاه قضایی شهرستان حمایت ویژه‌ای از گردشگری سالم و سرمایه گذاران این حوزه خواهد داشت.

او بیان کرد: دلیل حمایت دستگاه قضایی در حوزه گردشگردی را می‌توان چند بعدی در نظر گرفت؛ چرا که از یک طرف دین مبین اسلام بر گردشگری به علت تاثیر آن بر رشد و تعالی شخصیت انسان بسیار تاکید کرده است و از سویی دیگر امروزه تاثیر به سزای تفریحات سالم در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست همچنین با وجود شرایط تحریمی و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی می‌توان گردشگری را از نمونه‌های بارز آن دانست و بنابراین دستگاه قضایی نگاه ویژه حمایتی خود را حوزه گردشگری دنبال می‌کند.

 رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان زرند بیان داشت: متاسفانه با همه گیری کرونا آسیب جدی به صنعت گردشگری وارد شده است؛ اما با توجه به ایجاد زیرساخت‌ها طی سالیان گذشته و حمایت‌های دولت از صنعت گردشگری و افزایش بوم گردی‌های کوچک و بزرگ متعدد در زرند آینده این حوزه در شهرستان زرند در صورت تداوم حمایت‌ها و استقبال سرمایه گذاران با جذب گردشگران داخلی و خارجی بسیار روشن و امیدوار کننده خواهد بود.

 رئیس حوزه قضایی زرندبا تاکید ارزش‌های اصیل دینی شهروندان زرند و شهدای بیشمار شهرستان خواستار انجام اقدامات فرهنگی در حوزه گردشگری شد.

او تصریح کرد: دنبال کردن ایده‌های خلاقانه ارزشی از جمله پیشنهاد شهر خانوک به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مقاومت اقدام شایسته و درخور تقدیری است که می‌تواند به دیگر بخش‌ها و مناطق گردشگری شهرستان نیز تسری یابد.

برچسب ها: گردشگری ، قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.