اجتماع طلاب و روحانیان گیلان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

جمعی از طلاب مدارس علوم دینی و حوزه‌های علمیه و روحانیان مرکز گیلان با اجتماع در مصلای بزرگ رشت خشم و انزجار خود را نسبت به دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی نشان دادند.

جمعی از طلاب مدارس علوم دینی و حوزه‌های علمیه و روحانیان مرکز گیلان با اجتماع در مصلای بزرگ شهر رشت فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سرداده و خشم و انزجار خود را نسبت به دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی نشان دادند.
نماینده ی، ولی فقیه در گیلان امروز در اجتماع طلاب و روحانیان استان در رشت که به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جبهه‌ی مقاومت در مصلای رشت برگزار شد، به تشریح تحولات منطقه خاورمیانه پرداخت و طوفان الاقصی را زمینه‌ای برای تسریع در روند اضمحلال رژیم غاصب و منحوس صهیونیسم برشمرد و گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر اساس منشور حکومت اسلامی و سنت پیامبر در دستور کار امت اسلام قرار گرفته و تا ریشه کنی ظلم و فساد تداوم می‌یابد.
آیت الله رسول فلاحتی تصریح کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر اساس منشور حکومت اسلامی و سنت پیامبر در دستور کار امت اسلام قرار گرفته و تا ریشه کنی ظلم و فساد تداوم می‌یابد.
امام جمعه‌ی رشت همچنین با اشاره به آمادگی نیرو‌های مقاومت منطقه از یمن گرفته تا عراق، سوریه و لبنان؛ اضافه کرد: اگر اسراییل غاصب در موضوع اخیر غزه پا را فراتر نهاده و در صدد تجاوز به هر بخشی از سرزمین امت اسلام برآید، طومارش بدست نیرو‌های جبهه‌ی مقاومت منطقه در هم پیچیده می‌شود و ایران اسلامی حمایت همه جانبه‌ی خود را از جریان مقاومت به عمل آورده و خواهد آورد.

اجتماع طلاب و روحانیان گیلان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین


وی با اشاره به روند روبه رشد مبارزه‌ی مردم مظلوم، اما مقاوم فلسطین علیه ظلم و تعدی رژیم غاصب اسرائیل، از انفعال و بی تفاوتی برخی سران کشور‌های اسلامی انتقاد کرد و افزود: حاکمان دلباخته به رژیم منحوس صهیونیست باید در پی تحولات اخیر غزه و فلسطین دریافته باشند که نزدیکی به رژیم غاصب مصداق بارز انفعال و سرسپردگی ست و همانگونه که، ولی امر مسلمین جهان در منویات اخیر خویش اشاره داشته اند، نزدیکی به رژیم اسرائیل، شرط بندی بر روی اسب باخته است.
نماینده ی، ولی فقیه در گیلان فروپاشی و اضمحلال رژیم غاصب صهیونیسم را حتمی دانست و گفت: دنیا بداند که امت اسلام نه تنها دست از حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین برنمی دارد بلکه لحظه ایی هم در برابر یاوه گویی‌های این رژیم کودک کش و غاصب آرام نخواهد گرفت و این رویه را تا پیروزی کامل جبهه‌ی حق ادامه خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.