بررسی مشکلات شرکت‌های تولیدی و صنعتی در یزد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: مشکلات ۱۸۱ شرکت تولیدی و صنعتی در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان بررسی شد.

غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان یزد، با بیان اینکه طی برگزاری ۲۰ جلسه مقدماتی توسط کمیته تخصصی بسیار از مشکلات واحد‌های تولیدی بررسی شده است، افزود: به منظور در دسترس بودن مدیران قضایی و همچنین رعایت کرامت انسانی فعالان اقتصادی، معاون دادستان یک روز در هفته را به حضور در واحد‌های تولیدی اختصاص داده است. 

دهشیری با تأکید بر اینکه فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری نقطه امیدی برای فعالان اقتصادی است، تصریح کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی علاوه بر توجه به الزمات قانونی و رعایت حقوق عامه مخصوصا در حوزه محیط زیست، به حمایت و رفع مشکلات فعالان اقتصادی می‌پردازد. 

او ابراز کرد: در نیمه اول سال جاری تعداد ۲۶۳ مطالبه از طریق سایت حامی بارگزاری و طی آن ۱۰۳ مصوبه اخذ شده و ۳۳ مورد از مشکلات هم با مکاتبه مرتفع شده است. 

مسئول ارشد قضایی استان یزد در خاتمه سخنان خود عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با همکاری و همدلی تمامی اعضای این ستاد تا کنون بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ شغل ایجاد یا تثبیت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.