انجام آزمایش‌های محیط زیستی برای خودرو‌های وارداتی در گمرک منطقه آزاد قشم

سرپرست مدیریت گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: آزمون تاییدیه محیط زیست برای ۳۳ مدل از خودرو‌های وارداتی در گمرک منطقه آزاد قشم انجام شد.

محسن رضایی فر سرپرست مدیریت گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مطابق ضوابط و مقررات با پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته آزمون تاییدیه محیط زیست برای ۳۳ مدل از خودرو‌های وارداتی شامل انواع کامیون، کامیونت، مینی بوس و کامیون کشنده در گمرک منطقه آزاد قشم انجام شد.

او گفت: با انجام آزمایش‌های الزامی و انطباق نتایج با شاخص‌های مجاز آلایندگی اقدامات بعدی برای صدور مجوز محیط زیست اجرایی می‌شود و مالکان این خودرو‌ها پس از صدور مجوز محیط زیست می‌توانند از مزایای مربوطه استفاده کنند.

سرپرست مدیریت گمرک سازمان منطقه آزاد قشم افزود: پرونده واردات این خودرو‌ها در منطقه آزاد قشم مختومه شده است و مالکان این خودرو‌ها با تکمیل مزایای خودرو‌های عمومی اعم از مجوز فعالیت و صدور و فعال شدن کامل کارت سوخت برخوردار خواهند شد.

رضایی فر گفت: با همکاری صورت گرفته با شرکت‌ها و آزمایشگاه‌های معتمد و مجاز همکار استاندارد و محیط زیست و راه اندازی و بهره برداری از سامانه هوشمند جامع امور گمرکی، شرایط واردات انواع خودرو اعم از سبک و سنگین به منطقه آزاد قشم کاملا مهیا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.