رسیدگی به وضعیت دیوارکشی باغ‌های محله طرشت تهران درخواست شهروندان شد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان شهری درخواست رسیدگی به وضعیت دیوارکشی باغ‌های محله طرشت در شهر تهران را کرد.

محله طرشت یکی از محلات قدیمی در منطقه ۲ شهر تهران محسوب می‌شود و در شمال شرق میدان آزادی قرار دارد. این محله روزگاری روستا بوده است و همچنان باغ‌های بسیاری در این محله وجود دارد. یکی از مشکلاتی که شهروندان در این محله با آن مواجه هستند موضوع دیوارکشی باغ‌ها است. دیوار کشی تعدادی از این باغ‌ها از بافت قدیمی برخوردار است و برای چهره این محله نامناسب است، از طرف دیگر تعدادی از باغ‌ها دیوار کشی نشده است و محلی برای پرسه سگ‌های ولگرد شده و امنیت را از رهگذران سلب کرده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان درخواست رسیدگ کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، خیابان میر زمانی خیابان حسینمردی واقع در بلوار شهید چوبتراش محله طرشت در شهر تهران به دلیل باغ‌هایی که در این مکان وجود دارد محلی برای پرسه سگ‌های ولگرد شده است و امنیت وجود ندارد و تردد در این مکان بسیار ترسناک شده است. از طرفی دیوار‌هایی که برای بعضی از باغ‌ها کشیده شده است بسیار قدیمی و ظاهری نامناسب دارند که نیاز به بازسازی دارد و از طرف دیگر برخی از باغ‌ها نیز دیوارکشی ندارد. خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

برچسب ها: محله طرشت ، باغ ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار