انفجار کپسول اکسیژن در میاندوآب ۳ زخمی و کشته برجا گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: انفجار کپسول اکسیژن در یکی از محلات این شهر، موجب مصدومیت ۲ نفر و جان‌باختن یک نفر دیگر شد.

سامان محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: پس از اعلام آتش سوزی در محله قره‌ورند این شهر، ۲ تیم آتش‌نشانی به محل اعزام شده و پس از بررسی اولیه ۲ زخمی این حادثه را بیرون ساختمان منتقل و جسد یک نفر دیگر را نیز پیدا کردند.

وی اضافه کرد: در ارزیابی اولیه مشخص شد که آتش سوزی به دلیل انفجار یک دستگاه کپسول اکسیژن که مورد استفاده مادر فرد جان باخته بود، روی داده، اما بررسی دقیق علت این حادثه در دست بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب ادامه داد: در این حادثه، خسارت زیادی نیز به این واحد مسکونی وارد شده به طوری که ستون و سقف آن به شدت تخریب شده و با توجه به اینکه انفجار با آتش‌سوزی همراه بوده، بیشتر اسباب و اثاث منزل طعمه حریق شده است.

وی از شهروندان خواست که برای راه اندازی و استفاده از کپسول‌های اکسیژن از نیروی ماهر استفاده کنند و در این فصل از سال که مردم برای گرم کردن محیط خانه خود مجبور به استفاده از وسایل گرمایشی هستند، هنگام استفاده از این وسایل نکات ایمنی را رعایت و از استفاده وسایل غیراستاندارد خودداری کنند.

محمدی گفت: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آن‌ها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش سوزی است.

میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و جمعیت شهری آن حدود ۱۵۰ هزار نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.