سردار منتظرالمهدی خبر داد؛

شناسایی ۴ مظنون و دستگیری ۲ نفر در رابطه با قتل مهرجویی

سخنگوی فراجا گفت: کارآگاهان درباره قتل داریوش مهرجویی به سرنخ‌های جدیدی رسیدند و در این رابطه چهار نفر مظنون شناسایی و ۲ نفر دستگیر شدند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی روز یکشنبه درباره آخرین اخبار قتل داریوش مهرجویی گفت: کارآگاهان به سرنخ‌های جدیدی رسیدند، استقرار تیم‌های ویژه پلیس و حضور شخص رئیس پلیس آگاهی فراجا به همراه کارآگاهان زبده کشف قتل از همان ساعات اولیه در محل حادثه حکایت از اهمیت موضوع و پیگیری پلیس برای کشف این حادثه ناگوار را دارد.

وی ادامه داد: همه دلایل موجود در صحنه جرم توسط کارآگاهان قتل جمع‌آوری شده و عملیات بررسی صحنه جرم ساعتی پیش به اتمام رسید. کاراگاهان در حال تجزیه و تحلیل ادله برداشتی از صحنه جرم هستند؛ تاکنون چهار مظنون شناسایی و ۲ نفر از آن‌ها دستگیر شده است و ۲ نفر دیگر نیز بزودی دستگیر خواهند شد.

منتظرالمهدی افزود: در ویلای مرحوم مهرجویی دوربینی وجود نداشته است و دوربین‌های ورودی شهرک نیز از مدت‌ها قبل خراب بوده و کار نمی‌کردند. با این وجود اطلاعات برخی از دوربین‌های موجود در مسیر و اطراف توسط کارآگاهان تخلیه و در حال بررسی هستند. سگ‌های ویژه کشف جرم رد زدنی‌هایی را بر اساس خون مقتولین که در مسیر فرار قاتلان پیدا کرده اند.

وی تصریح کرد: بالغ بر ۴ هزار خط تلفن مورد رصد قرار گرفته و عملیات لازم در حال انجام است و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن قاتل یا قاتلان اصلی شناسایی شوند. پلیس به شدت در حال انجام تحقیقات است و اطلاعات لازم متعاقبا به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

داریوش مهرجویی و همسرش حمیده محمدی فر، شنبه شب ۲۲ مهر ماه در خانه خود در کرج توسط افراد ناشناس به قتل رسیدند.

مرحوم مهرجویی متولد ۱۳۱۸ و از جمله سینماگران صاحب سبک سینمای ایران بود و کارگردانی آثاری شامل گاو، دایره مینا، هامون، لیلا، سارا، پری، اجاره نشین‌ها، مهمان مامان، نارنجی پوش، سنتوری، آسمان محبوب و لامینور را در کارنامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی علیخانی
۰۹:۰۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
فرضیه های بسیاری وجود دارد.
سارق سنتورها می تواند جزو قاتلین باشد یا حتی افرادی که با خانواده ای که بعلت مشکلات خانوادگی و با هماهنگی با استاد در مدت حضور آقای مهرجویی در فرانسه، ساکن ویلای ایشون بودند و با آنها مشکل داشتند.
یافتن این نامردهای پس فطرت زمان زیادی نمی خواهد.
البته نکته مهمی هم وجود دارد : چرا استاد مهرجویی پس از مکالمه با وکیل خود به تهران برنگشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! ایشون به وکیل خود گفته این ویلا دیگه امنیت ندارد و می خواهم به تهران برگردم.
چرا خانم محمدی فر پس از آن که یک بار بصورت خیییییلی جدی تهدید به مرگ شدند درب های ویلا را باز گذاشته و قفل نکرده اند و یا حتی شکایتی مطرح نکرده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
عــــزیــــزان با هر سمت و مقام و مشغله ای که در کشور هستید در شرایط خاص و با توجه به اینکه ایران از لحاظ داشتن دشمنان و اپوزیسیونها در جهان مقام اول را دارد در شبکه های اجتماعی خیلی احتیاط کنید تا خدایی نکرده مورد سوء استفاده جریانات مختلف سیاسی و خطرناک داخلی و خارجی قرار نگیرید. اینکه مملکت شرایط اقتصادی بیماری دارد بیکاری زیاده خانه و خودرو و مواد غذایی و.. گران هست و تورم و گرفتاری داریم و...بر کسی پوشیده نیست و اگر حقیقتاً کسی و یا جریانی می تواند بدون غرض کاری برای مملکت و مردمان آن انجام دهد دریغ نکند شاید مرحوم مهرجویی عزیز و همسر گرامی اش اگر همراهی کرده بودن با آشوبها و اغتشاشات سال گذشته!!!!! الان چنین وضعیتی پیش نمی آمد!!!!( البته منظور این نیست برای حفظ جان با دشمنان هم صدا شویم نه منظور این است وقتی شخصی تاثیر گذار و مهمی هستی ضد حالت به دشمنان گرانتر تمام می شود لازمه که بیشتر مراقب خودت باشی مسائل امنیتی را بیشتر رعایت کنی مرحوم خیلی خاکی و بی خیال بود حتی دوربین مدار بسته هم در منزل نداشت در و پیکرها را درست قفل نمی کرد و یا وقتی تهدید شد سریع جابجا نشد و...!!) شاید اگر ویدئوی در فضای مجازی بار گذاری نکرده بود که بیائید من رو بکشید!!!!!! الان چنین وضعیتی اتفاق نمی افتاد!اگر همسرش راجع به شخص تهدید کننده که لهجه خاصی داشت دقت کنید لهجه خاص!!! مطلبی در فضای مجازی انتشار نداده بود الان وضع گونه ای دیگر بود و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
خدا رحمتشون کنه چه کارهایی واقعا کارگردانی کرده امیدواریم زودتر قاتل یا قاتلین شناسایی بشن