مدیرکل جدید ارشاد گیلان معارفه شد

مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

امیرحسین طاهری با حکم محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب و امروز طی مراسمی در تالار مرکزی رشت معرفی شد.

مهدی رمضانی چابک، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با بیان اینکه گیلان مهد فرهیختگان است، گفت: فرهنگ مقاومت از مسیر این استان و نهضت میرزا کوچک جنگلی شروع شد.

او با تأکید بر لزوم مردمی سازی فعالیت‌های فرهنگی در بخش‌های مختلف افزود: به کارگیری ظرفیت‌های مردمی در انجام کار‌های فرهنگی و تولید آثار فاخر هنری ضرورت دارد.

مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سیاست دولت مبنی بر بهره مندی از همه ظرفیت‌های فرهنگی استان‌ها و افزایش مشارکت مردمی در جریان‌های فرهنگی تصریح کرد: دولت برای ارتقای فرهنگی مناطق مختلف کشور برنامه ریزی دارد.

مهدی رمضانی چابک

در پایان این مراسم با قدردانی از تلاش‌های عبدالرضا علی‌پناه، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حکم انتصاب مدیرکل جدید ارشاد استان با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به امیرحسین طاهری اعطا شد.

علی پناه از ۲۸ تیر ماه تاکنون سرپرستی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان را عهده دار بود.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طاهری نیز پیش از این ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های شمیرانات و پیشوا در استان تهران، عضویت کارگروه توسعه دولت الکترونیک اداره کل تهران، دبیری بخش شعر و پویش‌های مجازی عهدواره ملی چله مهدویت و فعالیت در عرصه‌های رسانه‌ای را برعهده داشته است.

مدیرکل جدید ارشاد گیلان معارفه شد

او همچنین مدیر نمونه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در حوزه‌های تئاتر، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، امور اداری، انجمن کتابخانه‌ها و نیز مدیر نمونه شهرستان شمیرانات به علت اشتغالزایی در سال ۱۴۰۲ بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.