مدیرعامل سازمان اتکا:

سیستان و بلوچستان ظرفیت تبدیل شدن به هاب امنیت غذایی را دارد

مدیرعامل سازمان اتکا گفت: یکی از مهمترین اهداف سازمان اتکا امنیت غذایی در سیستان و بلوچستان است که می‌تواند این استان را به عنوان هاب منطقه تبدیل کند.

مرتضی اعلمیر حاشیه نشست با استاندار سیستان و بلوچستان و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان اتکا و استانداری این استان گفت: یکی از مهمترین راهکار‌های برون رفت از مشکلات کشور قوی بودن و قوی ماندن بوده که این امر در بیانات مقام معظم رهبری نیز به دفعات متعدد اشاره شده است.

وی بیان کرد: یکی از مولفه‌های مهم توسعه در هر منطقه موضوع امنیت غذایی محسوب می‌شود و اهمیت این موضوع در مسائل و مشکلات پیش آمده در منطقه روسیه و اوکراین قابل مشاهده است.

مدیرعامل سازمان اتکا گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان یک استان برخوردار دارای ظرفیت‌های بالایی است و امروز شاهدیم که در بسیاری از حوزه‌ها سرمایه‌گذاری‌های بی‌نظیری در منطقه انجام شده است.

وی اذعان کرد: یکی از مهمترین اهداف سازمان اتکا امنیت غذایی در این استان است که می‌تواند سیستان و بلوچستان را به عنوان هاب منطقه تبدیل کند.

اعلمی اقتصاد دریا محور آینده این استان است و ما باید از این ظرفیت برای تامین پروتئین مردم استفاده کنیم که در این راستا اقدامات خوبی آغاز شده و هم اکنون نیز در سه واحد شیلات از جمله بسته‌بندی، ذخایر راهبردی و ایجاد سردخانه و ایجاد صنایع فرآوری در حال فعالیت هستیم.

وی تصریح کرد: بخش توسعه فروشگاهی نیز یکی از مهم‌ترین موضوعات در سیستان و بلوچستان است که نگاه ویژه‌ای به استان وجود دارد.

مدیرعامل سازمان اتکا گفت: موفقیت‌های جمهوری اسلامی در مبارزه با استکبار نقش موثری در موفقیت جوانان فلسطینی در مبارزه با اسرائیل داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار