تجمع طلاب حوزه علمیه اصفهان در حمایت مردم مظلوم فلسطین

طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک با بیان اینکه سابقه مبارزاتی در اصفهان علیه ظلم و ستم دیرینه است گفت: شخصیت‌هایی مانند شهیدان حجازی و حججی‌ها در مقابل استکبار جهانی خط ایثار و فداکاری به جهانیان نشان دادند.


نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز با دو جریان حق و باطل روبه رو هستیم، افزود: صهیونیست‌ها در ۷۵ سال گذسته ملت فلسطین را از خانه بیرون رانده و آواره کردند.


او تصریح کرد: امروز صهیونیست‌ها ۶ هزار بمب فسفری با ظرفیت حجمی ۴ هزار تن بر سر مردم غزه می‌ریزد، اما سوال اینجاست آیا ظلم همیشگی است که پاسخ منفی است.


حجت الاسلام سالک گفت: ملت فلسطین آرام آرام منسجم شد و حرکت عزالدین قسام راه را هموار کرد و در شرایطی که در ترکیه کنگره تقسیم فلسطین در جریان بود رهبری معظم انقلاب وارد عمل شدند و فرمودند قدس شریف پایتخت همیشگی فلسطین است و تمام گروه‌های فلسطین هماهنگ اعلام ردند این حرکت رهبری پشتیبان ما است.

او تاکید کرد: به نیرو‌های مقاومت تهمت زدند و گفتند سر بچه‌های صهیونیست‌ها را بریدند و با همین دروغ گفتند غزه را بر سر مردم فرو می‌ریزیم، اما این در حالی بود که ۱۱ پایگاه در آغاز عملیات به همراه ۲۰ شهرک به کنترل رزمندگان درآمد و ۲۰۰ نظامی از جمله چندین فرمانده ارشد اسیر شدند و این نشان داد فلسطین زنده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.