۲۱ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات به نیازمندان پرداخت شد

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۶ ماه نخست امسال، هزار و ۱۵۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است.

بیژن داودی بیان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای رفع و یا کاهش مشکلات اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت و غیرتحت حمایت در قالب وام‌های حمایتی، مسکن (تعمیرات، خرید و احداث)، اشتغال و خودکفایی، تحصیل دانشجویان و درمان پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی و کمک به درمان نیازمندان گفت: ۱۰ میلیارد و ۹۸۷ میلیون تومان به ۷۹۵ نفر در راستای رفع نیاز‌های اقتصادی و درمان به خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


محمدی در ادامه اضافه کرد: همچنین ۵ میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه نیز به ۱۴۴ مددجو دارای طرح‌های اشتغال و آموزش کسب و کار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات احداث، تعمیر و ودیعه مسکن به مدجویان اضافه کرد: در طی این مدت، ۳ میلیارد و ۳۸۱ میلیون تسهیلات در راستای تأمین مسکن مناسب به ۱۱۲ مددجو پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: همچنین یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان تسهیلات نیز به ۱۰۶ دانشجو تحت حمایت اختصاص یافته است.

شایان ذکر است، خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای ایجاد زمینه اعطای وام به نیازمندان می‌توانند جهت افتتاح حساب به شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.