۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان کمیته امداد سمنان داده شد

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری چهار هزار و ۱۱۰ مورد خدمات مشاوره‌ای به مددجویان کمیته امداد در بخش‌های مختلف داده شده است.

عابد دینی معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از ارائه خدمات مشاوره‌ای به مددجویان کمیته امداد در بخش‌های مختلف در سراسر استان خبر داد و گفت: چهار هزار و ۱۱۰ مورد خدمات مشاوره‌ای در سال جاری به مددجویان داده شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد دوره‌های مشاوره گروهی، مشاوره فردی و مشاوره‌های تخصصی را برگزار می‌کند، افزود: خدمات مشاوره و راهنمایی این نهاد حمایتی بر اساس رده‌ها و نیاز‌های سنی مختلف در سراسر استان اجرا می‌شود.

معاون کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه سه هزار و ۸۴۳ خدمت مشاوره فردی از ابتدای سال به مددجویان کمیته امداد استان داده شده است، تاکید کرد: ۳۶ مشاوره گروهی و ۱۹۳ آزمون روان‌شناسی نیز از مددجویان استان اخذ شده است.

دینی با بیان اینکه این مشاوره‌های در بخش‌ها و موضوعات مختلف بوده است، ابراز کرد: ارتقا سطح فکری و فرهنگی، آسیب‌های روحی و روانی، ازدواج، تحصیل، فزایش سطح تاب‌آوری و… در زمره بخش‌ها و موضوعات این خدمات مشاوره‌ای بوده است.

وی افزود: کمیته امداد تلاش دارد با ارائه خدمات مشاوره‌ای در بخش‌های کسب مهارت‌های زندگی، سبک فرزند پروری، شرایط ازدواج موفق و عوامل مؤثر بر تحکیم بنیان خانواده و… به مددجویان خدمت رسانی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار