نماینده حوزه انتخابیه زابل در مجلس شورای اسلامی:

طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را اثبات کرد

نماینده مردم شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی گفت: طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به جهانیان ثابت کرد.

حبیب الله دهمرده با اشاره به عملیات طوفان الاقصی نیروی مقاومت فلسطینی حماس گفت: عملیات اخیر حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واقع پوشالی بودن رژیم صهیونیستی و کودک‌کش اسرائیل را به دنیا اثبات کرد.

وی افزود: با این عملیات غرورآفرین حماس که تحلیلگران جهان را شگفت زده کرد به جهانیان ثابت شد سیستم اسرائیل جعلی از لانه عنکبوت ضعیف‌تر و ناتوان‌تر است و با یک حرکت ساده از نقشه روزگار محو خواهد شد.

وی اظهار کرد: کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان توسط رژیم صهیونیستی ددمنشانه بوده و از نظر نظامی هیچ ارزشی ندارد و تنها دیوانگی این رژیم کودک‌کش را نشان می‌دهد.

دهمرده گفت: اگر اسرائیل از این حملات ددمنشانه دست بر ندارد جهان اسلام برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به پا می‌خیزند و در این صورت اسرائیل گور خود را با دستان خودش کنده است.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی در برابر کفار وحدت و مقاومت است، تاکید کرد: امروز جهان اسلام و مردم منسجم و متحد شده‌اند پیروزی از آن اسلام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار