نماینده حماس در ایران:

هدف اصلی عملیات مقاومت، نابودی رژیم صهیونیستی است

خالد قدومی گفت: هدف اصلی عملیات مقاومت، نابودی رژیم صهیونیستی است و دنیا باید فشار اعمال کند و این اشغال به پایان برسد. 

خالد قدومی نماینده حماس در ایران در یادواره شهدای خبرنگار فلسطینی در غزه بیان کرد:  ما بعد از جنگ نظامی جنگ روایتی را با رژیم صهیونیستی داریم که در راس آن آمریکاست. دیروز بلینکن در تلاویو بود همان زمان دروغ‌ها و تهدیدات را بر ضد مردم ما آغاز کردند و اعلام کردند که مردم باید غزه را تخلیه کنند، ولی مردم مقاوم غزه مقاومت کردند. بیش از هفتاد شهروند مظلوم ما در حضور بلینکن قتل عام شدند و در یک روز هشت خبرنگار را شهید کردند تا حقایق را منتشر نکنند. 

وی ادامه داد: خبرنگاران غربی اخبار دروغ منتشر می‌کنند که البته خبرنگار cnn اعلام کرد قتل کودکان و تعرض به زنان دروغ بوده است.  سخنرانی بایدن توسط راست گرایان صهیونیست نوشته شده است، حمایت آمریکا از این رژیم کودک کش از روز اول شروع شده است. 

قدومی افزود: پنجاه میلیارد دلار مبلغ سالانه کمک آمریکا به اسراییل است که طی این زمان بیشتر شده است. یاری خدا و ایمان به خدا تنها کمک ماست.  حدود پنج هزار سرباز مجاهد فلسطینی در این نبرد شرکت کردند، اول ۳۵۰۰ مجاهد وظیفه شان این بود که پایگاه‌های نظامی را تخریب کنند بعد وظیفه هزار رزمنده تخریب خط امداد دشمن بوده است و بعد پانصد نفر هم کار ایجاد اختلال برای دیده‌بانی داشتند تا دشمن نتواند پهپاد‌های مقاومت را ببیند. الان فرصت طلایی است تا کشور‌های اسلامی به کمک مجاهدان بیایند تا ریشه این رژیم منحوس بریده شود. 

نماینده حماس درباره دستاورد‌های این عملیات تاکید کرد: حدود ۷۵۰ صهیونیست مفقود هستند و هزار صهیونیست هلاک شدند. البته در جنگ روانی آمار دقیق نمی‌دهند، اما این آمار رسمی رژیم صهیونیستی است. هدف اصلی از این جنگ این است که دشمن می‌خواست قضیه فلسطین به فراموشی سپرده شود و موضوع عادی سازی در دستور کار قرار بگیرد که این اقدام کلا منحل شد. در روز اول مواضع رسمی برخی کشور‌ها دیپلماسی بود و طرفدار فلسطین نبودند، اما بعد از این کشتار موضع تغییر کرد، این نبرد حق و باطل ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به شهادت جمع کثیری از کودکان در غزه ادامه داد: کودکان ما روزی با نبود و آب برق شهید می‌شدند امروز با عزت و در جنگ، این بحران غزه دلیل اصلی اش ترس دشمن است. تا دیشب مجاهدان ما در حال درگیری زمینی در شهرک‌های رژیم صهیونیستی بودند، در مرحله دوم جنگ تعداد زیادی پایگاه مناطق شمالی اسراییل را هدف قرار دادیم و دشمن اذعان کرد که ما موفق شدیم.

قدومی بیان کرد: همه باید برای پیروزی ملت اسلام در این جنگ دعا کنند و مرز‌ها باید باز شود تا مردم ما به کمک‌های انسان دوستانه برسند. شما خبرنگاران میراث این شهدا را حفظ کنید و به دنیا حقایق را بیان کنید. هدف اصلی عملیات نابودی این رژیم است یا دنیا باید فشار اعمال کند و این اشغال به پایان برسد. 

نماینده حماس در ایران در پایان گفت:  راه دیگر هم راه مقاومت است، آزادی غزه و عزت ما در سیف القدس است، در این طوفان سربازان ما خبر خوش دارند ما چهار هزار اسیر داریم که بخشی از آن کودک و خانم هستند که فقط امیدشان مقاومت است. نتیجه پیروزی دست خداست.

برچسب ها: فلسطین ، شهدای غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار