رونمایی از محصولات رسانه ای سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

بازی سه بُعدی زرین و انیمیشن تک تیرانداز از محصولات چند رسانه‌ای مرکزمتنای فضای مجازی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد رونمایی شد.

با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بازی سه بُعدی زرین و انیمیشن تک تیرانداز از محصولات چند رسانه ای مرکزمتنای فضای مجازی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد رونمایی شد.
 
بازی اندروید «زرین» و انیمیشن دو دقیقه ای تک تیرانداز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین رونمایی شد.
 
این بازی(زرین) توسط تیم شهید همت با سرگروهی هادی ناطق فر و به پشتیبانی مرکز متنای معاونت فضای مجازی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تهیه و تولید شده است.
 
این بازی زیبا روایتی از حماسه آفرینی های سردار شهید عبدالرسول زرین تک تیرانداز بزرگ دنیا ملقب به صیاد خمینی است که اصالتی کهگیلویه و بویراحمدی دارد و متولد این استان است.
 
همچنین در این مراسم رونمایی که همزمان با سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین به استان برگزار شد، پویانمایی «تک تیرانداز» که با موضوع اولین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد، سردار شهید ستار اورنگ است مورد رونمایی قرار گرفت.
 
 این محصول نیز به پشتیبانی مرکز متنای معاونت فضای مجازی سپاه فتح و در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و تولید شده است.
 
انیمیشن  تک تیرانداز در زمان دو دقیقه ای خود به دلاور مردی های سردار شهید ستار اورنگ اولین شهید مدافع حرم استان اشاره دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.