افشای ظاهر پوشالی صهیونیست‌ها با تفکر مقاومت

سخنگوی دولت گفت: از جوشش خون شهدا امروز طوفان الاقصی رخ می‌دهد و از برکت خون شهدا هیمنه پوشالی استکبار از بین رفته است.

سخنگوی دولت شب گذشته در در هجدهمین یادواره شهدای گمنام و ۲۰ شهید دهستان حسین آباد کویر آران و بیدگل گفت: سیدحسن نصرالله سال‌ها قبل گفته بود که اسرائیل ضعیف‌تر از تار عنکبوت است، اما با استفاده از ابزار رسانه‌ای برایش ظاهر پوشالی ساخته اند و امروز تفکر مقاومت ظاهر پوشالی صهیونیست‌ها را افشا کرد.

علی بهادری جهرمی افزود: نتیجه روحیه ایستادگی و مقاومت در سوریه و عراق در مقابل تروریست‌های داعشی مشاهده شد و امروز هم در فلسطین در برابر ۷۵ سال جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی دیده می‌شود.

او گفت:  در چند روز اخیر هفت خبرنگار توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و ۳۰۰ زن و ۴۵۰ کودک را نیز شهید کردند.

بهادری جهرمی گفت: استکبار سال‌ها کار رسانه‌ای کرده تا تاریکی‌های انسانی، اخلاقی و تبعیض‌های نژادی و مالی کشورشان را مخفی کنند تا مردمان جوامع تصور کنند آمریکا قبله آمال است و وضعیت بحران زده آن جامعه را نبینند، اما اقداماتی از جمله عملیات جوانان فلسطینی دست آن‌ها را رو کرد، آمریکا که به ظاهر مدعی مخالفت با جنگ و کشتار است برای کامل شدن تحریم علیه ملت فلسطین کشتی جنگی اعزام می‌کند.

سخنگوی دولت  افزود: در ذهن مردمان منطقه این تصور را ایجاد کردند که سپر آهنین اسرائیل نفوذ ناپذیر است و هیچ کس توان مقابله نظامی با این رژیم غاصب را ندارد، اما تعدادی جوان که در حصر و تحریم هستند خواب از چشم این مدعیان دروغین را ربوده و قدرت پوشالی آن‌ها را برملا می‌کنند.

اواضافه کرد: همه دنیا هشت سال از صدام دیکتاتور حمایت کردند، اما ایستادگی شهدا و ملت ایران اجازه تصرف یک وجب از خاک کشور به دشمن را نداد و همزمان قدرت فرهنگی، اجتماعی و نظامی برای کشور به ارمغان آورد.

بهادری جهرمی گفت: دولت سیزدهم افتخار می‌کند که گامی در مسیر خدمت به مردم بردارد، در ۱۰ سال گذشته اعتماد اشتباهی به دشمن شد و فراموش کرده بودیم راهکار حل مشکلات نزد خانواده شهدا و اراده پولادین جوانان است.

سخنگوی دولت گفت: در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردیم و آثار آن در تقویت قدرت نظامی و فرهنگی خود را می‌بینیم، اما یک روز به دنبال مذاکره با دشمن رفتیم و تصور شد کلید رفع مشکل در اعتماد به دشمن است و نتیجه مضاعف شدن مشکل اقتصادی به واسطه این نگاه غلط را می‌بینیم.

بهادری جهرمی بیان کرد: ایالات متحده آمریکا به چه دلیلی نمی‌خواهد کشور ما تجارت جهانی داشته باشد و محصول تولید و صادر کند و از منظر علمی هم نمی‌تواند رشد کشور ما را ببیند.

او اظهار کرد: ایادی شیطان امروز در ایالات متحده آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی تبلور یافته است و از مردم و جوشش خون شهدای ملت ایران می‌ترسند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.