تصادفات جاده‌ای در استان سمنان ۳۸ درصد کاهش یافت

استاندار سمنان از کاهش ۳۸ درصدی تصادفات جاده‌ای استان خبر داد و گفت: با تمهیدات انجام شده شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در معابر بین شهری استان بوده‌ایم.

هاشمی در دیدار با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی استان سمنان به میزبانی استانداری، گفت: با تمهیدات انجام شده شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در معابر بین شهری طی امسال  بوده‌ایم.

وی از کاهش ۳۸ درصدی تصادفات جاده‌ای استان سمنان خبر داد و گفت: عملکرد نیروی انتظامی به‌ویژه در بحث کاهش تصادفات جاده و تلفات مسافران و زائران امام هشتم (ع) در راه‌های استان قابل ستایش بوده است.

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: تقویت یگان‌های مربوطه نیروی انتظامی استان از دیگر اقداماتی است که توسط فراجا در دستور کار قرار گرفته و به خوبی تاکنون این مهم محقق شده است.

هاشمی مقابله و برخورد با اراذل و اوباش را از جمله دیگر اقدامات خوب پلیس در استان سمنان دانست و تاکید کرد: عملکرد فراجا در اشراف اطلاعاتی، پلیس فتا و قاچاق کالا نیز بسیار خوب بوده است.

سردار جلیل موقوفه‌ای فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در سخنانی کوتاه گفت: تقویت یگان امداد نیروی انتظامی استان از لحاظ آموزش و تجهیزات از اقداماتی است که از ابتدای حضور در استان در دستور کار قرار داده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.