تاکید معاون وزیر شهرسازی بر اجرای طرح کلید به کلید در مشهد

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: اجرای طرح کلید به کلید باید در بافت فرسوده شهری مشهد تسریع شود و شهرداری مناطق باید بسته های تشویقی این طرح را به متقاضیان ارائه کند.

هادی عباسی اصل در دیدار با استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه امید داریم این طرح به‌زودی در مشهد و سطح استان خراسان رضوی شتاب بگیرد گفت: در محدوده بافت‌های فرسوده چنانچه هر فردی به هر طریقی مبادرت به نوسازی بنا‌های فرسوده داشته باشد، از مزایای بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه بهره‌مند خواهد شد و انتظار داریم تمام شهرداری‌ها بسته‌های تشویقی را که تکلیف قانونی است، مورد اجرا قرار دهند.

او افزود: ما به عنوان دولت برای تأمین مسکن اقشار مختلف جامعه تکالیفی بر عهده داریم. بر همین اساس در بخش نهضت ملی مسکن، طرح‌هایی تعریف شده و این پروژه‌ها در مرحله تحویل اراضی، ساخت، آماده سازی زیربنایی و روبنایی سایت‌ها با شتاب در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی استفاده از انرژی و فناوری‌های نوین را در طرح نهضت ملی مسکن موثر دانست و ادامه داد: از همه دستگاه‌ها می‌خواهم که با تمام توان خود، پای کار بیایند.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در این دیدار گفت:بخش مسکن در تمام دنیا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در سایه نگاه تمام بُعدی و جامع نگر می‌توان مشکلات بخش مسکن را حل کرد.

او افزود: در راستای اعتماد سازی در بین تمام افراد جامعه باید سیاست‌های جامع و مناسبی در بخش مسکن اتخاذ و اجرایی شود.

استاندار خراسان رضوی اجرای طرح جامع تفصیلی شهر مشهد، پروژه‌های راه ها، قطار برقی، آزاد راه حرم تا حرم و شهر لجستیکی را از طرح‌های در دست اقدام دانست و اعلام کرد:اجرای تمامی این اقدامات در مسیر منفعت رسانی و حمایت از مردم در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار