بیانیه بسیج دانشگاه گیلان در حمایت از طوفان الاقصی

بسیج اساتید دانشگاه گیلان در حمایت از نیرو‌های حماس و عملیات موفقیت آمیز طوفان الأقصی بیانیه‌ای صادر کرد.

بسیج اساتید دانشگاه گیلان در حمایت از نیرو‌های حماس و عملیات موفقیت آمیز طوفان الأقصی بیانیه‌ای صادر کرد.


در این بیانیه آمده است: 

 بسمه تعالی
ملت عزیز و شریف ایران 

همانطور که رهبر انقلاب فرمودند: من قاطعانه می‌گویم حرکت نزولی و روبه زوال رژیم دشمن صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت و «ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم» 

و همانگونه که مستحضرید، سال هاست که مردم مظلوم فلسطین در سایه سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشری، زیر چنگال صهیونیست‌های غاصب و رژیم کودک کش اسرائیل مورد آزار و اذیت قرار گرفته و متحمل درد‌ها و رنج‌های بسیاری شده، خانه و کاشانه خویش را از دست داده و در عزای خانواده‌ها، زنان و کودکانشان سوگواری کرده اند.

عملیات گسترده زمینی، دریایی و هوایی نیرو‌های مقاومت علیه مراکز نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین بنام طوفان الاقصی رژیم اشغالگر و حامیانش را در شوک سهمگین فرو برده است.

این عملیات ضمن تحمیل شکست سهمگین اطلاعاتی به رژیم اشغالگر، توانمندی حیرت انگیز نیرو‌های مقاومت فلسطین را در طراحی ماجرای عملیات پیچیده اطلاعاتی الکترونیکی و نظامی به رخ جهانیان کشاند.

طوفان الاقصی که از روز شنبه در لانه‌های عنکبوتی غاصبان قدس شریف وزیدن گرفته است، صحنه‌های خفت باری را از شکست و اضمحلال اشغالگران به نمایش گذاشت. آشفتگی مقامات تلاویو از شکسته شدن هیمنه پوشالین این رژیم، این باور را در میان ملت‌های عربی و مسلمان بوجود آورد که پیروزی‌های ارتش اسرائیل در جنگ‌های عربی ـ اسرائیلی بیش از آنکه نتیجه قدرت اسرائیل باشد نتیجه خیانت، اراده‌های ضعیف و دلبستگی‌های دنیوی سران عرب است.

بسیج اساتید دانشگاه گیلان، ضمن تبریک این فتخ خیبرگونه و آرزوی توفیقات و پیروزی‌های بزرگتر برای گروه‌های مقاومت، بر دست و بازوی مجاهدان فلسطینی بوسه می‌زند و به آنان اطمینان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران، فلسطین و فلسطینیان را تنها نخواهد گذاشت و تا فتح و آزادی قدس لحظه‌ای آرام نخواهیم داشت.

برچسب ها: بسیج ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.