معاون صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل:

مبانی پدافند غیرعامل سدی برابر دشمنان در ایجاد نارضایتی اجتماعی است

علی سرتیپ دوم امیر ملک گفت: دشمن با راهکارهای مختلف به دنبال ایجاد نارضایتی اجتماعی و فاصله‌افکنی بین مردم و دولت است و رعایت دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل و پیشگیری از بروز مشکل راه ایستادگی برابر دشمنان محسوب می‌شود.

علی سرتیپ دوم امیر ملک  معاون صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان گفت: تصویب قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل نقطه عطف در تاریخ دفاعی و نظامی کشور است که ضمانت اجرایی برای توسعه پدافند غیرعامل در زیرساخت‌های حیاتی جامعه است.

وی تاکیدکرد: در تصویب قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل، جرم‌انگاری در مسائل مختلف انجام شده و با افراد خاطی و ترک فعل‌ها برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: جرم‌انگاری رعایت ملاحظات پدافندی برای اولین بار در کشور و ایجاد ضمانت اجرای دستورالعمل‌های پدافندی از مزایای تصویب و ابلاغ قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل با همراهی رییس جمهور و مجلس شورای اسلامی است.

سازمان پدافند غیرعامل «سیاست‌گذاری، افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، مقاوم‌سازی زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم کشور، آسان‌تر شدن مدیریت بحران در برابر انواع سلاح‌های نامتعارف همچون هسته‌ای، الکترونیکی و سایبری» را دنبال می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.