تجلیل از ۲۸۳ کودک و نوجوان افتخارآفرین کرمانشاهی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : از ۲۸۳ کودکان و نوجوانان افتخارآفرین کرمانشاهی طی یک آیین با حضور استاندار کرمانشاه تجلیل می‌شوند.

محمد خیاط‌زنجانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با تبریک هفته ملی کودک (از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه)، گفت : آغاز این هفته را با تجدید میثاق با شهدای دانش‌آموز کودک با حضور دستگاه‌های نظام تعلیم و تربیت برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ کودک در پارک کودک شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در تمامی مراکز ۳۶‌گانه کانون و پرورشی استان نشست‌های را در خصوص مسائل تربیتی حوزه کودک با والدین برگزار شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز یک نشست ویژه در خصوص قصه و قصه‌درمانی با حضور معلمان برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به افتخارآفرینی ۲۸۳ نفر از کودکان و نوجوانان در سطح ملی و بین‌المللی طی سال گذشته، تصریح کرد: پایان هفته جاری دومین آئین تجلیل از کودکان و نوجوانان افتخارآفرین با حضور استاندار و مسئولان استانی برگزار خواهد شد و برگزیدگان به عنوان مشاوران استاندار و مسؤولان استانی انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز هم عضویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایگان است، افزود: فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در این هفته با تخفیف ویژه‌ای در خدمت کودکان و نوجوانان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.