سری آ ایتالیا؛

جنوا ۰ - ۱ میلان/ پیروزی صدرنشین با چنگ و دندان

میلان در یک بازی مهیج با یک گل جنوا را از پیش رو برداشت.

در ادامه بازی‌های هفته هشتم سری آ ایتالیا، تیم میلان در ورزشگاه لوئیجی فراریس مهمان جنوا بود که با یک گل به پیروزی رسید.

در این دیدار که در دقایق آخر بسیار مهیج دنبال شد، میلان در دقیقه ۸۷ با ضربه کریستین پولیشیچ مهاجم آمریکایی خود به گل رسید.

در ثانیه‌های پایانی و در در نهمین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی مایک مانیان دروازه بان میلان به دلیل خطای خطرناک بر روی بازیکن حریف با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی روسونری به دلیل نداشتن تعویض، دستکش‌های مانیان را به دست کرد و در ثانیه‌های آخر به جای او درون دروازه ایستاد و یک مهار خوب هم داشت. البته جنوا در این لحظات یک توپ هم به تیر دروازه میلان کوبید تا میلان خوش شانس هم باشد.

در چهاردهمین دقیقه از وقت‌های تلف شده دروازه جنوا هم اخراج شد و یک بازیکن جنوا درون دروازه ایستاد، اما فرصت چندانی باقی نبود و بازی با همان یک گل به پایان رسید.

در این مسابقه علاوه بر مانیان دروازه بان میلان، تئو هرناندز مدافع این تیم هم به دلیل دریافت کارت زرد، بازی حساس هفته بعد این تیم با یوونتوس را از دست داد.

شاگردان پیولی با این پیروزی ۲۱ امتیازی شدند و بالاتر از اینتر در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند. جنوا هم با هشت امتیاز پانزدهم است.

برچسب ها: میلان ، سری آ ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار