مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر:

برگزاری مانور‌های نقطه صفر ضروری است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با تاکید بر ضرورت برگزاری مانور‌های نقطه صفر گفت: در کنار ارتقای دانش آتش نشانان بنادر، برگزاری مانور‌های مستمر بسیار حائز اهمیت است.

کورش دهقان بعد از ظهر شنبه در همایش تجلیل از آتش نشانان بندر بوشهر اظهار داشت: کشور اکنون در دوره گذر از مدیریت بحران سنتی و بحران محور به یک مدیریت بحران پویا، فعال و جامعه محور است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت افزود: مبنای این شرایط سیاست‌ها در حوزه مدیریت بحران، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مدیریت بحران است که بعد از زلزله دلخراش ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: در گذشته مدیریت بحران ساز و کار منجسم و حکمرانی واحد را نداشت که اکنون در این حوزه گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است.

دهقان اظهار کرد: در این زمینه می‌‎طلبد در حوزه پیشگیری، اقدام‌های مؤثری انجام شود تا تاب آوری جامعه برای مواجهه با حوادث و بحران‌ها افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش قابل توجهی از تلاش‌های این حوزه متوجه آتش نشانان است که علاوه بر شجاعت باید از دانش و مهارت لازم برخوردار باشند.

دهقان با تاکید بر ضرورت برگزاری مانور‌های نقطه صفر عنوان کرد: در کنار ارتقا دانش آتش نشانان بنادر، برگزاری مانور‌های مستمر برای ارتقای سطح آمادگی آتش نشانان بسیار حائز اهمیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.