هدفگذاری ساخت یک‌هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی‌ساز در شهر جدید امیرکبیر

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر گفت: ساخت یک‌هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی‌ساز در راستای تسهیل بیشتر در خانه‌دار شدن مردم در این شهر هدفگذاری شد.

سعید میرزائی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر گفت: ساخت یک‌هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی‌ساز در راستای تسهیل بیشتر در خانه‌دار شدن مردم در این شهر هدفگذاری شد. این طرح برای سرعت بخشی به روند تولید و ساخت مسکن در شهرهای جدید است که قرارداد آن در محله چهار شهر جدید امیرکبیر انجام شده است.

وی تاکید کرد: صنعتی‌سازی واحدهای مسکونی در راستای سرعت بخشی به ساخت مسکن و خانه‌دار شدن مردم نقش موثری دارد.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر یادآور شد: یک ماه گذشته نیز قراردادی برای ساخت یک‌هزار و ۶۰ واحد مسکونی در شهر مهاجران منعقد شد.

میرزائی گفت: شهرهای جدید در کشور در راستای سرریز جمعیتی شهرها ایجاد شده که در استان مرکزی از دوره‌های قبل اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفت اما در دولت سیزدهم با پیگیری، نگاه و تاکیدات ویژه وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل عمران شهرهای جدید، توسعه و حل مشکلات در این شهرها سرعت گرفته و رفع مشکلات با شتاب زیادی در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: استان مرکزی جزو سه استان نخست کشور در بحث سالمندی است و نیاز است با اجرای طرح‌های تشویقی و اقدامات کارشناسانه، ضمن ایجاد بسترهای تسهیل ازدواج جوانان، خانواده‌ها را به فرزندآوری ترغیب کرد که طرح جوانی جمعیت یکی از مهمترین برنامه‌های کشور در راستای تحقق این اهداف است.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر ادامه داد: مدیریت عمران شهرهای جدید در این استان نیز در راستای اجرایی کردن این قانون مهم، تلاش کرده تا سهم و دِین خود را برای پیاده‌سازی مفاد این قانون به مرحله اجرا گذارد.

میرزائی اظهار کرد: تاکنون در راستای قانون جوانی جمعیت در یک مرحله ۹۷ قطعه زمین در شهرجدید امیرکبیر در ۳۱ خردادماه امسال به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) و ۳۱۱ قطعه زمین در ۶ مهرماه جاری به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم(ص) به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر اهدا شد.

وی گفت: در این راستا، به منظور افزایش ارایه خدمات و حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر، کار آماده‌سازی محله پنج در شهرجدید امیرکبیر برای طرح جوانی جمعیت در دست اقدام است که با آماده‌سازی آن گامی موثر در راستای اجرای این قانون در شهرهای جدید استان مرکزی برداشته می‌شود.

شهر جدید امیرکبیر از سال ۹۰ در مسیر اراک - قم ایجاد شده ‌و هم‌اکنون دارای حدود یک‌هزار نفر جمعیت ثابت و حدود سه هزار نفر جمعیت سیار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.