شافعی: پرسپولیسی‌ها با بردن گل گهر به هواداران خود هدیه می‌دهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان به عشق هواداران خود می‌خواهند ۳ امتیاز بازی با گل گهر را به طرفداران خود هدیه بدهند.

محمود شافعی، پیشکسوت تیم فوتبال  پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر تیم گل گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم پرسپولیس بعد از پیروزی که برابر الدحیل به دست آورد قطعا باید خودش را از شرایط آن  مسابقه خارج کند و مقابل یکی از تیم‌های پرمهره لیگ که مربی با دانشی دارد باید حساب شده و سنجیده بازی کند. هر ۲ مربی می‌آیند تا تفکرات تاکنیکی خود را به دیگری تحمیل کنند و درصدد کسب ۳ امتیاز این بازی هستند.

شافعی درباره اینکه این احتمال وجود دارد که امیری و ترابی به بازی با گل گهر نرسند، گفت: به نظرم پرسپولیس در مورد کمبود بازیکن با مشکلی مواجه نیست. ضمن اینکه سرخپوشان  در لیگ قهرمانان آسیا در نبود این ۲ بازیکن توانستند بازی قابل  قبولی برابر الدحیل انجام بدهند و برد ۳ امتیازی شیرین را کسب کنند. به طور حتم  نفرات جایگزین با تدبیر گل محمدی به خوبی وظایف خود را در بازی با گل گهر  انجام می‌دهند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه تیم گل گهر سیرجان را چطور می‌بیند، گفت:این تیم سازمان یافته است و مربی یونانی هم تا حدودی شناخت از تیم خود پیدا کرده است، اما یک مقدار بازیکنان این تیم هنوز نتوانستند هماهنگی لازم را به دست آورند که خودشان را به جمع ۴ تیم بالای جدول برسانند. البته سرمربی یونانی گل گهر کاربلد است و تفکرات فوق العاده حرفه‌ای دارد و امیدوارم که مقابل تیم پرسپولیس روز خوبشان نباشد، اما در مجموع تیم گل گهر را تاکتیکی و خوب  در بازی‌های گذشته دیدم.

او درباره پیش بینی اش از  نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس این بازی را برنده می‌شود.

شافعی درباره اینکه بازی با گل گهر اولین حضور تماشاگران پرسپولیس خواهد بود، گفت: قطعا بازیکنان پرسپولیس در نبود بازی با النصر که تماشاگران نبودند،  به عشق هواداران خود برابر تیم گل گهر قرار می گیرند که ۳ امتیاز را  به آن‌ها هدیه بدهند و این نوید خوبی است که سرخپوشان روز‌های خوبی داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان می‌توانند در لیگ برتر فوتبال قهرمان شوند، گفت: به نظرم بعد از نیم فصل می‌توانیم در این باره قضاوت کنیم و هنوز زود است که درباره قهرمانی صحبت کنیم. تفکرات سرمربی تیم پرسپولیس به دنبال ۳ امتیاز بازی‌ها است که بتواند فاصله اش را با رقبا در صدر جدول زیاد کند تا به قهرمانی دست پیدا کند.  الان حرف زدن درباره قهرمانی حرفه‌ای و عقلانی نیست.

شافعی درباره اینکه احتمال دارد بازی‌های لیگ بعد از هفته هفتم هم لغو شود، گفت: به نظرم این تعطیلات شرایط را برای تیم‌ها سخت کرده است. اگر با این رویه بخواهیم عادت کنیم که خیلی راحت بازی‌ها را تعطیل کنیم بازیکنان از حالت رقابتی خارج می‌شوند و بر روی کیفیت بازی شان تاثیر می‌گذارد. هر چقدر لیگ پویاتر باشد به نفع تیم‌های ما خواهد بود.

او خاطر نشان کرد:  تیم النصر ۳ روز قبل از بازی با پرسپولیس در لیگ کشور عربستان بازی کرد و بعد از آن توانست پرسپولیس را ببرد و   این نشان می‌دهد که لیگ عربستان حرفه‌ای عمل می‌کند و این رویه را سازمان لیگ ما هم انجام بدهد.  هر چقدر مسابقات لیگ منظم‌تر برگزار شود لیگ پویایی خواهیم داشت. تعطیلات بیش از حد زیاد در روند کیفی لیگ خوب نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار