بیان دستاورد‌های دولت در خمینی شهر

دومین همایش ما ملت امام حسینیم با حضور سخنگوی دولت در مسجد الزهرای منظریه خمینی شهر برگزار شد.

سخنگوی دولت در دومین همایش ما ملت امام حسینیم با اشاره به استعمارگری غرب در برابر ملت‌ها گفت: دشمن با در اختیار گرفتن فضای مجازی و رسانه، تحولات جهان را در راستای اهداف خود بازتاب می‌دهد.

علی بهادری جهرمی با اشاره به برخی مصادیق این موضوع گفت: زمستان گذشته، بیش از ۶۰ هزار نفر در اروپا بر اثر کمبود گاز و سرما جان خود را از دست دادند و به خرید و فروش چوب برای گرم نگه داشتن روی آوردند؛ از طرفی نیز، بر اثر جنگ اوکراین، تورم شدیدی در کشور‌های غربی رخ داد؛ اما این گونه خبرها، هیچ بازتابی در رسانه‌ها نداشت؛ زیرا نباید مردم جهان از بحران‌های غرب با خبر شوند.

بهادری جهرمی در ادامه به دستاورد‌های دولت سیزدهم پرداخت و گفت:با تلاش مسئولان، گام‌های مهمی برای رسیدن به پیشرفت برداشته ایم.

او توضیح داد: رشد اقتصادی کشور از ۴ دهم درصد در دهه نود، به ۶/۲ درصد در بهار امسال رسید و تورم ۶۰ درصدی هم در حال کاهش است.

آقای جهرمی به راه اندازی مجدد بیش از چهار هزار کارگاه و کارخانه تعطیل شده در کشور که ۴۰۰ واحد آن در استان اصفهان بوده است، اشاره کرد و گفت: نتیجه آن، کاهش نرخ بیکاری از ده درصد به ۸/۲ درصد در کشور شد.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره ساماندهی اتباع خارجی هم گفت: اتباعی که قانونی وارد کشور شده اند، جانمایی و اتباع غیرقانونی به کشور مبدا بازگردانده می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.