ترافیک در آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین است

رییس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در حال حاضر و در لاین جنوبی آزادراه قزوین - کرج، حدفاصل کنارگذر شمالی تا نیروگاه شهید رجایی نیمه سنگین، اما روان است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش  رییس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به افزایش میزان سفر‌های برون شهری طی روز‌های گذشته، هم اکنون شاهد بازگشت مسافران هستیم و به همین لحاظ به رانندگان توصیه می‌کنیم ضمن احترام گذاشتن به قوانین رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت بی مورد خودداری کنند و با ایجاد آرامش، سفری خاطره انگیز را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.

وی ادامه داد: براساس پیش بینی‌های به عمل آمده، از ظهر امروز و با افزایش حجم ترافیک ناشی از ورود مسافران از استان‌های گیلان و زنجان، شاهد ترافیک سنگین تری در سطح آزادراه‌های استان خواهیم بود و به همین خاطر به مسافران توصیه می‌شود تا زمان بازگشت خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند.

سرهنگ ذاکری منش تاکید کرد: به منظور فراهم آوردن شرایط ایمنی در سطح جاده‌های استان، با اعمال محدویت ترافیکی تا ساعت ۲۴ امروز تردد برای تمامی کامیون و تریلرها، به غیر از مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده قدیم قزوین - رشت از سوی پلیس راه استان ممنوع اعلام شده است.

این مسوول انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در هفته فراجا، پلیس راه قزوین به همراه سایر عوامل انتظامی استان امروز با برپایی میز خدمت در حاشیه برپایی نماز جمعه قزوین، آماده پاسخگویی و ارایه خدمات به شهروندان استان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.