خدمت به مردم و جلب اعتماد آن ها از اهداف اصلی پلیس

سردار فرشید گفت: خدمت به مردم از برنامه‌های مهم پلیس است؛ چرا که هر چه مردم با ما بیشتر همراه باشند در اجرای ماموریت‌ها موفق‌تر خواهیم بود.

سردار ناصر فرشید در دومین روز از هفته انتظامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر کرمان در بین نمازگزاران گفت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  بیشترین سازمانی که بیشتر با مردم سروکار دارد و بیشتر جلوی چشم مردم است، مجموعه انتظامی است.

او افزود: خدمت به مردم و جلب اعتماد مردم از برنامه‌های مهم روزانه پلیس است؛ چرا که اعتقاد داریم هر چه قدر مردم با ما بیشتر همراه باشند در اجرای ماموریت‌ها، موفق‌تر خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان، شعار امسال هفته انتظامی را شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار عنوان کرد و افزود: صداوسیما، خبرنگاران، اصحاب رسانه و جرائد برای خدمت به مردم و ایجاد احساس امنیت و ارتقای احساس امنیت مردم دخیل هستند.

 او تصریح کرد: ما در زمینه امکانات، تجهیزات، هوشمند سازی هر روز خدمات خود را بیشتر می‌کنیم.  

سردار فرشید تصریح کرد: ماموریت‌های پلیس به صورت شبانه روزی برای خدمت به مردم است و در همه رده‌های پلیس تعطیلی وجود ندارد و آن ها اقدامات متعدد اجرایی را انجام می‌دهند.

او گفت: مادر کنار اقدامات سلبی و برخوردی، اقدامات اجتماعی و فرهنگی هم انجام می‌دهیم و برای  تامین امنیت و افرایش احساس امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.  

 فرمانده انتظامی استان کرمان  یکی از دغدغه‌های پلیس و مسئولان را بحث تصادفات عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال، بیش از ۱۱ هزار و ۷۰۰ تصادف در استان رخ داده است که در این تصادفات، بیش از ۶۸۰ نفر کشته و بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ نفر مجروح شده اند که بایستی در این زمینه رسیدگی شود.  

او با ابراز نگرانی از افرایش جرائم فضای مجازی بیان داشت: در بحث مبارزه با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار