برگزاری نخستین دوره ۴ گانه هنر‌های رزمی ترکیبی در کرمان

برای نخستین بار در استان کرمان، دوره های دان، استاژ فنی، مربیگری و داوری با حضور ۳ مدرس از فدراسیون رزمی برگزار شد.

سیامک خرمی دبیر کل انجمن MMA ایران و دبیر شورای عالی فنی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ضمن قدردانی از عوامل هیئت رزمی استان کرمان به حضورش بر مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بدو ورود به کرمان اشاره کرد و گفت: برای اولین در استان کرمان به میزبانی هیئت انجمن های ورزش‌های رزمی استان کرمان استاژ فنی، دوره کارآموزی درجه ۳ مربیگری، داوری درجه ۳ و آزمون فنی کمربند مشکی دان ۱ با حضور ۳ مدرس از فدراسیون برگزار شد.

او با اعلام اینکه این ۴ دوره در یک روز با حضور ۲۴۰ شرکت کننده انجام شد، افزود: دوره برخلاف تصورمان، با وجودی که نخستین دفعه برگزاری آن بود، رزمی کاران به طور منظم و با آمادگی کامل از نظر روحی، روانی و فیزیکی شرکت داشتند و دوره‌ها را با موفقیت گذراندند.

خرمی تصریح کرد: در کلیه استان‌ها نماینده انجمن، فعالیت دارد و بنده برنامه آموزشی آن‌ها را عهده دار هستم و کرمان نیز در یک سال اخیر، اگر چه این اولین بار انجام دوره‌ها را گذراند؛ ولی بازدهی خوبی داشت، چون همراه بود با تعداد مناسب و حضور عوامل هیئت در این دوره‌ها باعث دلگرمی بچه‌ها بود و بار فنی به نحو احسنت روبه جلو رفت.

دبیر شورای عالی فنی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی بیان کرد: طی رایزنی‌ با رئیس هیئت انجمن های ورزش‌های رزمی، در آینده ای نزدیک قرار است، یک کمپ پنج روزه راه اندازی و سپس ۱۰ بازی تاپ تن برای اولین بار در استایل هنر رزمی ترکیبی MMA در استان کرمان برگزار کنیم.

دبیر کل انجمن MMA ایران با بیان اینکه در بازی‌های ایندورگیم، عضویت گرفته ایم، افزود: ۴ ماه دیگر تیم ملی در این بازی‌ها شرکت می‌کند و امیدواریم که کرمان در سال‌های بعد در تیم ملی سهم داشته و در بازی‌های ایندورگیم شرکت کند.

در این دوره، سیامک خرمی به عنوان ممتهن، استاد ناجی مربی تیم ملی مدرس دوره مربیگری و استاژ فنی و سعید مالک رئیس کمیته داوران، کلاس داوری را برگزار کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار