بررسی مطالبات دانشجویان در جلسه هیئت دولت

سخنگوی دولت گفت: مطالبات دانشجویان تا رسیدن به نتیجه پیگیری و برخی مسائل در جلسه هیات دولت بررسی می‌شود.

 سخنگوی دولت در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان اصفهان با اشاره به اینکه کمبود منابع آب محدود به اصفهان نیست گفت: در سایر استان‌ها هم با این مشکل مواجه هستیم و حل این مسئله اولویت دولت است.


علی بهادری جهرمی افزود: در گذشته به اجرای طرح‌های آبرسانی توجهی نشد تا جایی که ۳۰۰ نقطه پر تنش آبی داشتیم، اما در دو سال گذشته به این موضوع توجه شد و طرح‌های مختلفی در حال اجرا است و ما دانش شیرین سازی آب دریا داریم.


او با بیان اینکه نگاه دولت به آب، محلی و منطقه‌ای نیست بلکه ملی است گفت: دولت در تخصیص بودجه جهش‌های زیادی برای حل تنش‌های آبی داشته است.  


بهادری جهرمی در پاسخ به نقد‌ها درباره ناهماهنگی رسانه‌ای دولت، گفت: عملکرد دولت در رسانه باید بهبود یابد و در حال حاضر برنامه ریزی شده تا کمبود‌های گذشته را جبران کنیم، اما باید توجه داشت برخی دولت‌های خارجی سالانه چند صد میلیون دلار برای تهاجم علیه کشور هزینه می‌کنند، اما درصد هستیم سعی خود را مضاعف کنیم.


سخنگوی دولت افزود: دولت مکلف است تلاش خود را برای بهبود عملکرد رسانه‌ای افزایش دهد و بخشی از ضعف رسانه‌ای ما به دلیل کامل نبودن زیرساخت‌های کلان رسانه‌ای کشور است.

اصلاح نظام بانکی، حل مشکلات زیست محیطی و اجرای طرح آبرسانی، تکمیل ابر طرح‌های نیمه تمام از جمله طرح قطار سریع السیر اصفهان - تهران) تبیین سیاست اقتصادی دولت، چرایی تغییرات گسترده در مدیریت وزارتخانه‌های اقتصادی، ضرورت ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، ضعف دولت در اطلاع رسانی دقیق اقدمات انجام شده، ضرورت ساخت سالانه یک میلیون مسکن، مشکلات در پرداخت وام ازدواج بخشی از مطالبات دانشجویان بود که نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در این نشست مطرح کردند.


افزایش مهاجرت دانشجویان، مشکلات اقتصادی و معیشتی از جمله بالا رفتن هزینه‌های اجاره نشینان بخش دیگر مطالبات دانشجویان  بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.