تجلیل از مواکب اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر

گرامیداشت هفته وحدت و تجلیل از مواکب اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر برگزار گردید.

آیین تجلیل از مواکب اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر به مناسبت هفته وحدت و به همت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر برگزار گردید.

این آیین با حضور پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر، معصومی معاون فرهنگی سازمان ملی مهاجرت، جمعی از مدیران کل استانداری و دیگر دستگاه های استان برگزار گردید.

معصومی  با تبریک هفته وحدت عنوان کردند استان بوشهر با برپایی ۲۱ موکب در ایام اربعین حسینی دومین استان بعد از استان قم است و این مواکب بطور مستقیم توسط مهاجرین و اتباع خارجی استان بوشهر برپا گردیده است. 

معصومی در پایان از مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر بابت برگزاری این مراسم قدردانی نمودند.

در ادامه راضیه علی پور، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت بر انسجام و همدلی اهل تسنن و تشیع زیر پرچم نظام مقدس جهموری اسلامی ایران و نقش آن در ناکامی دشمنان تأکید کردند.

راضیه علی پور هدف از برگزاری این آیین را گسترش فرهنگ وحدت و تقریب و قدردانی از خادمان مواکب و هیئت های مذهبی اتباع افغانستانی فعال در استان بوشهر عنوان نمودند.

در پایان این آیین از ۲۱ خادم و مسئول هیئت های مذهبی تقدیر بعمل آمد. همچنین از خانواده شهید مدافع حرم عید محمد رضایی و سعید صادق زمانی جانباز دفاع مقدس تقدیر گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار