جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج خراسان رضوی آغاز شد

مسابقات انتخابی پایگاه‌های قهرمانی و جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیج خراسان رضوی گرامیداشت شهید حسنعلی پاکروان صبح امروز با حضور بیش از ۳۴۰ ورزشکار از سراسر استان به میزبانی تربت حیدریه آغاز شد.

سیدمحمدرضا سیدآبادی مسئول تربیت بدنی بسیج تربت حیدریه در حاشیه آئین افتتاحیه این مسابقات گفت: مسابقات انتخابی پایگاه‌های قهرمانی و جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیج خراسان رضوی گرامیداشت شهید حسنعلی پاکروان صبح امروز با حضور بیش از ۳۴۰ ورزشکار از ۲۰ شهرستان این استان به میزبانی تربت حیدریه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت‌ها خواهران بسیجی در چهار رشته با هم به رقابت می‌پردازند، گفت: رشته‌های تکواندو و کاراته در مجموعه ورزشی امام خامنه‌ای بسیج و در دو سالن شهید یوسفی و شهید رمضانی و همچنین رشته‌های آمادگی جسمانی و بازی‌های بومی محلی نیز در سالن شهید برونسی و شهید جلیلی شهرستان برگزار می‌شود.

سیدآبادی با اشاره به اینکه مسابقات در طول یک روز برگزار و نفرات برگزیده معرفی می‌شوند، گفت: علاوه بر شناسایی نفرات برتر که مورد تقدیر قرار می‌گیرند، نفرات اول تا سوم هر رشته جهت مسابقات کشوری بسیج خواهران که در شهر اصفهان برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار