گل گهر آماده رویارویی با پرسپولیس

گل گهر سیرجان ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه روز یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود.

در چهارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران روز یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹:۱۵ به مصاف هم می‌روند.

این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و باید دید آیا بالاخره تماشاگران می‌توانند این بازی جذاب را از نزدیک تماشا کنند یا خیر؟

حضور مهاجم زهردار گل‌گهر در بازی مقابل پرسپولیس

روبرتو تورس این روز‌ها در تمرینات گل‌گهر آماده اولین بازی خود با پیراهن گل گهر می‌شود.

 پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر انتظار می‌رفت که روبرتو تورس عازم استقلال شود و بار دیگر زیر نظر نکونام در لیگ برتر فوتبال ایران به کارش ادامه بدهد، اما تشریح پروژه گل‌گهری‌ها سبب شد تا این هافبک اسپانیایی تصمیم دیگری بگیرد و در لیگ بیست و سوم زیر نظر مارینوس اوزونیدیس فعالیت خواهد کرد.

گل‌گهر سیرجان در هفته‌های ابتدایی با وجود اینکه توانست امتیازات قابل توجهی کسب کند، خلأ محسوسی در پست وینگر چپ و راست و همین‌طور مهاجم داشت که حالا با اضافه شدن روبرتو توروس و میشل تی ورده تا حد زیادی خیال سرمربی یونانی سیرجانی‌ها در منطقه تهاجمی تیمش رفع خواهد شد.

تورس که در نیم فصل رقابت‌های لیگ بیست و دوم به فولاد خوزستان پیوست، خیلی زود توانست کیفیت خودش را به معرض نمایش بگذارد و حالا سیرجانی‌ها امیدوارند این هافبک با تجربه در ادامه مسابقات لیگ برتر نیز بتواند به اوزونیدیس برای اجرای تاکتیک‌هایش در بخش تهاجمی کمک کند.

جشن قهرمانی پرسپولیس در دیدار با گل‌گهر

جام قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران در پایان بازی با گل‌گهر سیرجان در حضور هواداران به پرسپولیس اهدا خواهد شد و سرخپوشان هفته آینده بار دیگر بر سکوی قهرمانی تکیه خواهند زد و جام قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران را بالای سر خواهند برد.

طبق هماهنگی‌های به عمل آمده بین باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ فوتبال ایران، مراسم اهدای جام قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران ۱۴۰۲، یکشنبه در حضور تماشاگران و هواداران به پرسپولیس اهدا خواهد شد. این پنجمین سوپرجام قهرمانی فوتبال ایران است که پرسپولیس آن را از آن خود می‌سازد و از این حیث مانند قهرمانی‌ها در لیگ سراسری، رکورددار است.

یحیی گل‌محمدی نیز به این ترتیب دارنده سه عنوان قهرمانی سوپرجام است که نخستین آن‌ها را به عنوان سرمربی ذوب‌‎آهن از آن خود کرد. او از این جهت همراه با برانکو ایوانکوویچ رکورددار بیشترین قهرمانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.