سیدصالحی: پرسپولیس با بردن الدحیل به جدول بازگشت/ نساجی اسیر تجربه الهلال شد

یک کارشناس فوتبال گفت: تیم پرسپولیس با ارائه بازی مالکانه توانست ۳ امتیاز بازی با الدحیل را بگیرد و به جدول برگردد.

سید مهدی سیدصالحی، کارشناس فوتبال درباره برد تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم پرسپولیس نسبت به بازی با النصر با تغییراتی که یحیی گل محمدی داده بود و  خط هافبک تیم خود را با حضور امید عالیشاه، سروش رفیعی و یاسین سلمانی تقویت کرده بود، یک فوتبال رو به جلو و بازی مالکانه‌ای انجام داد.

او افزود: پرسپولیسی‌ها در بازی با النصر از ۲ هافبک دفاعی استفاده کردند و از ترسو بازی کردن جدا شده بودند. حضور عالیشاه در بازی باعث شد که تنوع تاکنیکی  در این تیم را شاهد باشیم و با بازی مالکانه و بدون نقصی که برابر الدحیل انجام دادند در نهایت توانستند این تیم را شکست بدهند. مسعود ریگی بسیار خوب بازی کرد و جلوی دفاع را خوب پوشش داد.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد:  پرسپولیسی‌ها مهاجم طراز اول در نوک حمله ندارند، اما با وجود هافبک‌هایی مانند عالیشاه و سروش رفیعی می‌توانند بازی مالکانه‌ای انجام بدهند و تنوع تاکنیکی داشته باشند و توانستند هافبک‌های الدحیل را از کنار بندازند و به پیروزی دست یابند. آن‌ها با این ۳ امتیاز توانستند به جدول برگردند.

سیدصالحی درباره شکست تیم نساجی مازندران برابر تیم الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم نساجی برابر تیم الهلالی بازی داشت که این تیم عربستانی به علت اینکه بازیکنان خارجی موثری داشت باعث شد که نساجی‌ها یک مقدار در ابتدای بازی اسیر جو  اسم بازیکنان حریف شوند و گل زودهنگامی خوردند.

او افزود: نساجی‌ها اصرار به بازی‌سازی از  دم دروازه داشتند. آن‌ها در مقابل تیم الهلالی که بازی بالایی انجام می‌دهد باید بازی مستقیم ارائه می‌دادند تا توپ‌های دوم و سوم در زمین حریف را بگیرند و خط هافبک الهلال را از کار بیندازند، اما اسیر تجربه تیم الهلال شدند و بازی را باختند.

این کارشناس فوتبال درباره اینکه به نظرش تیم پرسپولیس از گروهش در آسیا صعود می‌کند، گفت: اکنون باید پرسپولیس منتظر بازی برگشت با النصرعربستان باشد، چون از هر گروه یک تیم و ۳ تیم دوم برتر هر گروه هم به مرحله بعدی صعود می‌کنند و باید امتیازات را بگیرد تا اگر به عنوان تیم اول صعود نکرد به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یابد.

سیدصالحی درباره اینکه تیم نساجی می‌تواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، بیان کرد: تیم نساجی حریفان ساده‌تری دارد همچنین تجربه بازیکنان نساجی نسبت به تیم‌های پرسپولیس و سپاهان خیلی کمتر است و ما نمی‌توانیم توقع آن چنانی داشته باشیم، اما شانس برای صعود دارد، چون بازی اول خود را برده است. بازی بعدی نساجی با حریف ازبکستانی‌اش مهم است و اگر بتواند ۲ بازی رفت و برگشت با تیم ازبکستان را پیروز شود در نهایت شانس زیادی برای صعود به عنوان تیم دوم در گروهش را خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار