خدمت در شهرستان مرزی خداآفرین به مثابه جهاد است

رئیس دادگاه عالی انتظامی کشور گفت:خدمت در شهرستان مرزی خداآفرین به مثابه جهاد است چرا که مسئولان این منطقه با کم‌ترین امکانات به مردم خدمت کرده و از نظام و مرز‌های کشور حفاظت و حراست می‌کنند.

حجت‌الاسلام داوودی مازندرانی در شورای اداری این شهرستان گفت: مردم، ولی نعمت و ما خادمان آن‌ها هستیم و همین پشتوانه مردمی سبب شده است که امروز رهبر انقلاب، حرف اول را در جهان بزنند.

وی با اشاره به توطئه‌های داخلی و خارجی علیه کشور، یاد آوری کرد وافزود: دلیل این‌که این توطئه‌ها به نتیجه نمی‌رسد، وجود مردم است و این مردم اگر در صدر اسلام بود، حضرت علی (ع) هرگز خانه نشین نمی‌شدند.

وی  ادامه داد: کشور ما افزون بر قدرت بازدارندگی نظامی، برگ برنده‌ای دیگری به‌نام پشتوانه مردمی دارد که قدرت‌مند‌ترین ارتش جهان هم این مزیت را ندارد.

نماینده شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی نیز با تظلم‌خواهی از جانب محکومان مظلوم غائله آبگرم متعلق تصریح کرد: برای همگان مبهم است که چه قوایی پشت این قضیه است که با وجود محرز بودن تخلف مدیران واگذار کننده و صدور حکم انفصال از خدمت علیه آن‌ها و هم‌چنین ابطال واگذاری از سوی دیوان محاسبات، اما هم‌چنان مالکان مجتمع آبگرم از خلع ید آن امتناع می‌کنند.

حسین حاتمی با اشاره به جریمه‌های سنگین غیر واقعی و ناعادلانه علیه مردم منطقه در این پرونده، از مقام قضایی خواست و دستورات لازم را برای توقف روند فعلی و ناعادلانه صادر و موضوع دوباره در مراجع ذیصلاح بررسی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار