ثبت ۱۱ هزار و ۶۷۵ ولادت در استان کرمانشاه

معاون اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت : در شش ماهه نخست امسال ۱۱ هزار و ۶۷۵ ولادت در استان به ثبت رسیده است.

حسین نظری معاون اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت : در شش ماهه نخست امسال ۱۱ هزار و ۶۷۵ نفر ولادت در استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴.۵ درصد کاهش داشته است.

معاون اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه افزود: تعداد هفت هزار و ۳۷۵ مورد ازدواج در استان به ثبت و طی این مدت دو هزار و ۹۰۶ مورد طلاق در استان به ثبت رسیده است.

نظری گفت: تعداد شش هزار و ۱۰۱ مورد فوت به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳.۹ درصد کاهش داشته است.

این مسئول گفت: براساس آمار موجود در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته آمار طلاق بیش از ۱۷ درصد افزایش و آمار ازدواج ۵.۷ کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه نام انتخابی «محمد» رتبه هشتم را در شش ماهه اول داشته، بیان کرد: اسامی منتخب نوزادان پسر استان کرمانشاه در شش ماهه اول سال‌جاری به ترتیب آیهان، آراد، شاهان، کارِن و رایان بوده است.

این مسئول گفت: نام‌های ماهلین، دلوین، آوین، رستا و نورا هم به ترتیب پنج نام منتخب نوزادان دختر استان در شش ماهه اول سال‌جاری بوده است.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۵۱۴ و ۱۶۷ نفر کارت ملی هوشمند در استن دریافت کرده‌اند، گفت: حدود ۳۰ هزار قطعه کارت ملی هوشمند در دفاتر پست بانک هستند که صاحبان آن‌ها برای دریافت مراجعه نکرده‌اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.